1

fredag, 31. august 2007, 20:23

Hey folkens.

Jeg leder efter en gps til de gamle for knap 2000 kroner ..
Altsaa et helt saet med antenne og det der saa den kan bruges i bilen .. :)

Problemet er bar der er saa mange forskellige slags maerker og aaalt muligt..
Nogle eksperter der kan vise mig et par gode nogen ?
Kort over dk er must.. gerne skandinavien og tyskland.. europa er ikke et must . men altid velkommen..

HaVe A NiCE DaY
^^CaRNeGe^^

2

fredag, 31. august 2007, 20:49

ved ikk om føtex stadig har dem men du havde nogle gps'er til 1500 kr.

de kommer oppe fra hvor jeg arbejder.

vi prøvede dem og de var faktisk ret gode og meget flotte at se på og en meget dejlig skærm.

de hedder MAG et eller andet

4

lørdag, 1. september 2007, 15:41

Den første af dem du postede er den bedste, og faktisk helt god.

...

5

lørdag, 1. september 2007, 16:30

Er meget tilfreds med de TomTom'ere jeg har brugt, samtidigt er de billige i kort, knap 700 for hele vest Europa, skandinavien samt 4 østlande, det er IMO ikke galt ;)

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

6

lørdag, 1. september 2007, 17:34

Jeg har før haft en PDA med både NAvigon og TomTom.

Software mæssigt er Navigon klart at foretrække, det er pænere, ruteanvisningerne er bedre (specielt optimal rute er længder bedre end dem TomTom kan præstere).

Nu har jeg en PNA - en TomTom One. Den er flot, lille og dejligt lækker at have med at gøre, men jeg ville stadig ønske det var med Navigon Software, for den ER altså bedre, men hardwaren hos Navigon er slet ikke så flot og handy som TomTom'en.

Garmin ville jeg slet ikke gide kigge efter, de er alt for låste til at en hardware nørd som mig gider overveje dem. TomTom kører på en Linux kerne, de kan let udvides med f.eks. MP3 afspiller, film afspiller eller en Xterm ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.