• Jeg overvejer at købe en PDA, til mine opgaver/lektier etc. etc. Da en "normal kalender" ikke lige holder i længeden hos mig.


    Har allerede en gammel Palm og er da ok tilfreds, men dens batteri levetid er ikke så lang og den har lidt fejl og mangler. :D


    Når men jeg har kigget lidt på en Palm Tungsten E2, den koster nemlig ikke ret meget. Men er der andre i maks. 2.000 kr. de eneste krav jeg har er at man skal bruge en af de der små pinde til at skrive med hvad de nu en hedder, den skal også have en okay batterilevetid og så skal den kunne holde, gider ikke der er alle mulige problemer med den.


    Den skal ikke være videre hurtig eller noget da den hovedsageligt kun vil blive brugt til at erstatte min "kalenderbog".

  • Palms har jo altid været lækre. Du skal være klar over, at farveskærmene bruger en del mere batteri end de gamle. Hvis det kun er til kalender, så ville jeg overveje at finde en brugt m500 (kan fås til et par hundrede) - den holder 7-10 dage på batteriet og virker når den skal uden for meget fnidder.


    Når det er sagt er de nyere Palm også meget lækre, men mange af dem er dog rimeligt tørstige. Af Palms hjemmeside ser det ud til at de har prøvet at ændre det ved netop e2, men jeg har dog ikke ledt nok til at finde en opgivet batteritid.


    /ask