Bundkort (prøver igen)

  • hej igen folkens.


    Da jeg nu har gransket samtlige bundkort igennem af nogle få udvalgte og stadig har et problem "with the choice" så har jeg hermed et spørgsmål til jer:


    Hvis I skulle ud og købe et nyt bundkort idag og I kørte LG775, hvilket ville det så blive? (prisen er ligegyldig)


    hehe dette spørgsmål er lidt nemmere at besvare end "hvilket skal JEG vælge"..


    så kom frisk, hvad er jeres vådeste (ik bogstaveligt) bundkort drøm???

  • Hvor meget haster det med få det? Hvis du kan vente lidt synes jeg du skal købe et mobo med det nye X38 chipset fra Intel (Se evt tweak's nyheder).


    Hvis du står og mangler det lige nu synes jeg du skal vælge et mobo med Intels P35 chipset. Og i så fald kan jeg varmt anbefale et Asus P5K-E. Jeg har det selv og meget glad for det... Jeg synes det er et af de bedste pris/ydelse/feature mobos lige pt. Men uanset hvilket P35 mobo du vælger går du vist ikke helt forkert i byen!

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *