Bundkort med E6750 understøttelse "out of the box"

  • Hey.


    (Redigeret: "Er der seriøst ingen som har en E6750 som virker med et bundkort out of the box ?! :ohmy: :()


    Jeg er på udgik efter et bundkort som understøtter Intel Core 2 Duo E6750 med 1333FSB. Dem som jeg har kikket på kræver enten en BETA.bios eller lignende, og det er svært at flashe en BIOS, når CPU'en ikke er understøttet før efter.


    F.eks. har jeg kikket på dette: Gigabyte GA-P35-DS3P, S775,
    Men det understøtter kun E6750 med en betaBIOS som ikke følger med rev1.0 som SHG har.


    Håber virkelig der er nogle der har en bundkort der understøtter E6750 "out of the box" unden at flashe Bios eller noget.


    Skriv en anbefaling til mig hvis i har et, eller kender det der understøtter det "ordenligt - out of the box"


    Mvh Martin

  • Er det fordi bundkortet skal være et specielt mærke eller..?! Nu er der foreløbig blevet anbefalet to bundkort der understøtter den CPU "out of box"..?!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af martinonline
    Alle de kort jeg har kik på æder fint FSB1333..
    Men ikke E6750 out of the box.. så skal jeg flashe BIOS'en og det er ikke nemt når E6750 først er understøttet bagefter :( :( :( :( :( ;( ;( ;( ;(


    Hvad er det for et bundkort du har da, siden det ikke kan lade sig gøre?