• Ja, så var jeg i byen i det gode solskinsvejr, også skete det, at jeg kom til at trille forbi Hifi-Klubben.. :)..


    .. kom så i tanke om, at jeg godt kunne bruge nogle små højttalere til noget sattelit-noget, og manden fra Hifi-Klubben fik hurtigt fremfundet min købeiver, så jeg gik derfra med denne højttaler..


    [Blocked Image: http://www.hifiklubben.com/image/products/DALICONCEPT2CH_3_m.jpg]


    Så skulle jeg bare lige høre, om den er OK til prisen, eller om jeg er blevet taget ved næsen :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet 2 gange, sidst af Dare_Devil ().

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Tja har da selv to stk som baghøjtalere - og jeg synes sgu de spiller rigtig godt til prisen!


    Super :).. Så er jeg lidt mere rolig..


    .. hvis DU har dem, må de være gode :hb:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Det er en ok højtaler som faktisk er rimelig til prisen. Det er svært at finde andet der er lige så godt til de penge.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg har også 2 af dem som front og concept 1 til baghøjttalere. Concept 2érne er mit bedste køb indtil nu, så imo er det et virkelig godt køb. Husk ikke at presse dem for hårdt i starten.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Jeg har også 2 af dem som front og concept 1 til baghøjttalere. Concept 2érne er mit bedste køb indtil nu, så imo er det et virkelig godt køb. Husk ikke at presse dem for hårdt i starten.


    Sælgeren sagde ellers, at de skulle have godt med gas de første dage? :S.. De skulle spilles til?


    - men ellers må jeg give jer ret - de lyder godt! De er faktisk bedre end de gamle, så her er ikke noget at klage over :)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Lyder da underligt, men skal jo nemlig undgå at skade membranerne i starten... Det er da hvad jeg altid har fået fortalt, men hvis det kommer fra en gut i hifi-klubben kan det da være jeg skal passe på. På den anden side læste jeg (i et forum) en tråd fra en hifi-klubben sælger som spurte om forskellen på et lcd og et plasma tv... :rolleyes:


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Nu er godt med gas vel relativt.. De skal i hvert fald spilles til, men jeg ville da personligt ikke fyre helt op for snavset til at starte med, men nærmere spille ved et normalt højt nevau.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Lyder da underligt, men skal jo nemlig undgå at skade membranerne i starten... Det er da hvad jeg altid har fået fortalt, men hvis det kommer fra en gut i hifi-klubben kan det da være jeg skal passe på. På den anden side læste jeg (i et forum) en tråd fra en hifi-klubben sælger som spurte om forskellen på et lcd og et plasma tv... :rolleyes:


    Haha :))...


    - ja okay, hvis det er sådan standarden er, så er det squ ikke megen hjælp at hente.. Men ham her vidste vist godt hvad han snakkede om - sådan lød det ihvertfald.. :P.. Men så tror jeg bare jeg spiller "normalt" med dem i starten..
    Han sagde bare det med masser af gas skulle gøres de første 2-3 dage, så de blev spillet til hurtigt..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]