Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 13. august 2007, 07:29

Jeg søger et trådløst tastatur med touchpad. Gerne dansk layout dog er det ikke nødvendigt. Det skal IKKE være til laptop.
Nogen der kender et? Jeg har haft lidt svært ved at finde andet end laptop tastatur, pånær et enkelt engelsk Logitech tastatur som dog var lavet til playstation (men det virker vel også til en PC?)

2

mandag, 13. august 2007, 19:52

Logiteh DiNovo EDGE som jeg selv har er fantastisk!
-det har masser af smarte (men skjulte knapper) samt TouchDisc som Logitech kalder det..

:cheers:

Intel 3570K :: 2x8GB Kingston HyperX Savage DDR2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 500 GB Toshiba Sata3 ::
EVGA GTX980 FTW :: EVGA SuperNova 750 G2 PSU ::
NoFan CS-70 :: AOC 2460 144Hz :: Mionix Naos 5000 :: CM QuickFire Rapid i

3

mandag, 13. august 2007, 20:53

Citeret

Originally posted by dB1
-det har masser af smarte (men skjulte knapper) samt TouchDisc som Logitech kalder det..

Den touchdisc, virker den ligesom et touchpad? Jeg troede bare det var sådan en touch-skrueknap.

4

mandag, 13. august 2007, 21:11

Citeret

Originally posted by fhqwhgad

Citeret

Originally posted by dB1

Den touchdisc, virker den ligesom et touchpad? Jeg troede bare det var sådan en touch-skrueknap.

Nope, en super lækker touchpad ;)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

5

mandag, 13. august 2007, 22:00

Citeret

Originally posted by fhqwhgad

Citeret

Originally posted by dB1

Den virker PRÆCIST ligesom en touchpad - forestil dig den lækreste touchpad, gjort rund og en anelse mere præcis samt responsiv - så har du en touchdisc

Intel 3570K :: 2x8GB Kingston HyperX Savage DDR2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 500 GB Toshiba Sata3 ::
EVGA GTX980 FTW :: EVGA SuperNova 750 G2 PSU ::
NoFan CS-70 :: AOC 2460 144Hz :: Mionix Naos 5000 :: CM QuickFire Rapid i

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.