"No signal detected" igen!

  • Jeg har tidligere haft problemer med at min skærm ikke har kunne finde min computer.


    Sidst var problemet mine ram, hvilket jeg fandt ud af efter et godt stykke arbejde.
    Så derfor troede jeg det var det samme igen. MEN jeg har prøvet med 3 forskellige ram blokke, samme resultat.


    Jeg har kigget på mit grafikkort, CPU, chipsæt. Og kan intet galt se nogen af stederne. Jeg har prøvet at støvsuge den. Men intet resultat, så er derfor lost.


    Nogen idéer ?

  • Quote

    Originally posted by Bonghat
    Fordi det ikke ser ud til at der er noget er der ingen garanti for at CPU, bundkort eller GFX intet fejler..


    Det kan være et hav af ting :)


    Men hvordan tester jeg det, når jeg ikke har andre dele eller software at teste med ? :(


    forrestem.. sidst det var min CPU, kunne jeg let se det ;) ... Brændt meget af :)

  • Quote

    Originally posted by Bllets


    Men hvordan tester jeg det, når jeg ikke har andre dele eller software at teste med ? :(


    forrestem.. sidst det var min CPU, kunne jeg let se det ;) ... Brændt meget af :)


    Well, du kan bare ikke forvente at se det på delene (:


    Men ja, det er jo åbenlyst umuligt at teste uden andre dele til rådighed ;)

  • Quote

    Originally posted by Bonghat


    Well, du kan bare ikke forvente at se det på delene (:


    Men ja, det er jo åbenlyst umuligt at teste uden andre dele til rådighed ;)


    Præcis, så det eneste jeg egentlig kunne, er at kigge på dem...


    Så jeg er faktisk lost, indtil jeg finder nogle andre dele som passer til ?


    Hvilket bliver MEGET svært, evt. kig på specs i min signatur ;(

  • Siden jeg har valgt at opgive min computer og skal har ny, Hvilket gør at jeg er rimeligt begrænset budget mæssigt. Og tænkte jeg ligeså godt kunne bruge den tråd jeg havde i forvejen
    Så ligger mellem:


    Athlon 64 X2 Dual Core 4400+ AMD LIVE!
    1024 MB DDR2 ram (2x512 MB)
    250 GB SATA harddisk 7200 RPM
    ATI X1150 xx MB
    DVD±brænder m. Supermulti
    10/100 LAN
    11i1-Kortlæser,


    Windows Vista Home Basic


    Norman AntiVirus (3 år)
    Works 8
    Pris: 3299 totalt


    Eller


    AMD Athlon 64 3800+
    1 GB DDR2 ram
    160 GB SATA HD 7200 RPM
    DVD±RW Double layer med lightScribe
    GeForce 7300LE 64/320 MB
    Intel HD 7.1 audio, 10/100 LAN
    1 x PCI-E (16x), 15i1-kortlæser
    6 x USB 2.0,2 x FireWire
    Windows Vista Home Basic
    Works 8


    Pris: 4499.
    --------------------------


    Skal kun bruge den til at spille CS, WoW, WC3 og Vice city på den. Så vil faktisk bare har det der er bedst for prisen til mit forbrug


  • Den første opsætning er IMO den bedste..


    Dog skal du have noget andet gfx i - X1150 er kun onboard (:


    Men ellers er første opsætning nice til prisen.. Så invester lidt i et lille gfx ved siden af - Evt et brugt.. 7600GT kan erhverves for ca 500,- og de trækker CSS, BF2 osv rimelig frækt..


    Kan huske mit gamle 7600GT trækkede BF2 med alt på high i 1280*1024 med omkring 60-65 fps uden drops, så det er sq et ret godt kort.. Men evt. kan et 7300GT gøre det for dig.. ;)


    Men bare husk.. Alt der hedder LE osv efter modellen ikke er en skid værd hvis du vil spille andet end PartyPoker eller Pixeline.. Der skal noget GT på.. :)


  • Haha.. okay.... tak for svaret :)