Hjælp.. Intet billede på skærm

  • Hej...


    Jeg har fået et problem med min computer, når jeg booter min computer, kommer der ikke noget billede på skærmen?
    Jeg kan høre at blæserne, CPU osv. begynder at larme og CD-rom drevet fungerer også, men der kommer aldrig noget billede op på skærmen.
    Nogen der har nogen idé om, hvad problemet kan være? Det er ikke grafikkortet, for jeg har haft det pillet ud og sat skærmen til onboard grafikkortet i stedet, men desværre uden hjælp...


    Hilfe bitte.

  • Kommer der en lyd fra computeren? En serie af bip f.eks.?


    I så fald, så skriv li hvordan rækkefølgen af disse bip er :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ok.


    Lidt muligheder:


    Tjek om kablet til skærmen er sat i korrekt i begge ender.


    Hvis du køre med 2 ram blokke, så prøv at tage den ene ud, hvis det ikk virker, så prøv med den anden blok istedet, og prøv evt. at sætte den i et andet ram sokkel.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Har ikke tjekket ram'ne endnu, men det kan jeg gøre. Det er i hvert fald ikke kablet, for jeg ar forsøgt ca 1 milliard gange nu, og desuden går skærmen på "power saving mode" som om computeren var slukket, og ikke at stikket manglede at blive sat ordentligt ;)


    Men forsøger med Ram'ne, har 2 blokke i.