• Halløjtaler..


    Nogen der ved hvor denne mobil kan købes via afbetaling?


    For synes ikke lige jeg har 6300,- på lommen sådan lige, men ville nu gerne have fingrene i den.


    Og gider ikke kommentare som fx at N95 er bedre, og bla bla, jeg har bestemt mig for hvilken jeg vil have, og kan personligt ikke fordrage fx. N95 :)

  • Har du tjekket om en af de forhandlere der er oplyst på mobilpriser.dk tilbyder afbetaling?


    Jeg synes dog du skal overveje det en ekstra gang. Ikke den valgte model, men betalingsmåden. Ofte er der store omkostninger forbundet med at betale på afbetaling, så måske du kunne overveje at snakke med din bank om det? Hvis du har en fornuftig indtægt, vil det jo ikke tage voldsomt lang tid at betale pengene tilbage. Et bevilliget overtræk kunne måske være en løsning.


    Ellers så er der i hvert fald leasy og nemmobil.dk der tilbyder mobiltelefoner på afbetaling, men umiddelbart så har de ikke den ønskede model.

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Har du tjekket om en af de forhandlere der er oplyst på mobilpriser.dk tilbyder afbetaling?


    Jeg synes dog du skal overveje det en ekstra gang. Ikke den valgte model, men betalingsmåden. Ofte er der store omkostninger forbundet med at betale på afbetaling, så måske du kunne overveje at snakke med din bank om det? Hvis du har en fornuftig indtægt, vil det jo ikke tage voldsomt lang tid at betale pengene tilbage. Et bevilliget overtræk kunne måske være en løsning.


    Ellers så er der i hvert fald leasy og nemmobil.dk der tilbyder mobiltelefoner på afbetaling, men umiddelbart så har de ikke den ønskede model.


    Jeg har tjekket mobilpriser, og umiddelbart er der kun Proshop, men de kan ikke fortælle mig hvornår de er i stand til at levere den. Ved godt med afbetaling at det kan komme til at koste, men man kan jo sætte betalingsfristen over en kortere periode :)