Logitech MX Revolution, Eller hvad for mus til gaming? (Trådløs)

  • Jeg har lige været så uheldig at smadre min g7 mus,
    Så vil høre om MX Revolution kan bruges til gaming. Den ser en smule tung og stor ud?
    Kan ikke lige finde på andre mus der skal kunne overgå min g7, Den skal være trådløs.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Jeg er ihvertfald glad for min, jeg syntes den er super til spil.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Originally posted by Malk
    Jeg er ihvertfald glad for min, jeg syntes den er super til spil.


    Er den tung? Jeg er gået over til min mx1000 lige nu, Og den vejer jo en del mere end g7
    Så ville gerne vide om den er lettere end mx1000..
    Men tror næsten det bliver den, Når du siger den også er god til spil

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • mx1000 er jo en mursten.


    mx revo er en fjer sammenlignet med mx1000.. men jeg har været meget utilfreds med min mx. så den har jeg droppet til fordel for min gode gamle g5.

  • Quote

    Originally posted by Spyro
    mx1000 er jo en mursten.


    mx revo er en fjer sammenlignet med mx1000.. men jeg har været meget utilfreds med min mx. så den har jeg droppet til fordel for min gode gamle g5.


    Ja præcis, Når jeg kommer fra g7, så kan jeg slet ikke fatte jeg har kunne lide den her mx1000.
    Forstår bare ikke hvorfor de ikke laver g7 mere..
    og g5 gider jeg ikke rigtigt da jeg helst vil have den trådløs

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Quote

    Originally posted by Susperia
    Ja præcis, Når jeg kommer fra g7, så kan jeg slet ikke fatte jeg har kunne lide den her mx1000.
    Forstår bare ikke hvorfor de ikke laver g7 mere..
    og g5 gider jeg ikke rigtigt da jeg helst vil have den trådløs


    Jeg forstår ikke hvorfor en ledning er et problem.. Virkelig..


    Indtil mus (ikke mus + tastatur-sæt) kommer med blutooth, så beholder jeg ledningen, for det andet holder ikke i længden. Det bliver forsyrret af forskellige signaler, om det er fra W-LAN, mobiltelefon, trådløs telefon eller radio, det skal nok blive forstyret på den ene eller anden måde.


    Jeg kan KUN tale for mus med ledning.

  • Quote

    Originally posted by Spyro
    mx1000 er jo en mursten.


    mx revo er en fjer sammenlignet med mx1000.. men jeg har været meget utilfreds med min mx. så den har jeg droppet til fordel for min gode gamle g5.


    Enig, MX revolution er let i forhold til MX-1000.


    Hvilke problemer har du haft med din revolution?
    Jeg har haft et problem med batteri indikatoren, men der fik jeg en spritny mus af logitech uden problemer.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Når jeg ikke har brugt andet end trådløs de sidste 10 år, Så synes jeg det er irriterende når jeg så kommer over til en med kabel.
    Jeg ved godt nogen bedst kan lide med kabel, og siger det er det eneste der virker. Som du jo selv siger. Men jeg har nu været fint nok tilfreds med min g7.


    Men jeg har lige fået en mail fra logitech om at jeg får sådan en mx Revolution i bytte for den gamle. Så må jeg jo se om den kan bruges.
    Men er glad for at høre den ikke er så tung som mx1000.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

    Rettet en gang, sidst af Susperia ().

  • Quote

    Originally posted by Susperia
    Når jeg ikke har brugt andet end trådløs de sidste 10 år, Så synes jeg det er irriterende når jeg så kommer over til en med kabel.
    Jeg ved godt nogen bedst kan lide med kabel, og siger det er det eneste der virker. Som du jo selv siger. Men jeg har nu været fint nok tilfreds med min g7.


    Men jeg har lige fået en mail fra logitech om at jeg får sådan en mx Revolution i bytte for den gamle. Så må jeg jo se om den kan bruges.
    Men er glad for at høre den ikke er så tung som mx1000.


    Du må gerne smide en mindre anmeldelse af musen :)


    Foretrækker nemlig også selv en ledningsfri mus, selvom det faktisk går helt smertefrit med en MX518 her på arbejdet.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Du må gerne smide en mindre anmeldelse af musen :)


    Foretrækker nemlig også selv en ledningsfri mus, selvom det faktisk går helt smertefrit med en MX518 her på arbejdet.


    Jamen det skal jeg da gøre, Der stod det kunne tage op til 15 dage.
    Hvad arbejder du dog med, Siden du sidder med en mx 518? Ikke så tit man høre om folk der har en ordentlig mus på sit arbejde.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Quote

    Originally posted by Susperia


    Jamen det skal jeg da gøre, Der stod det kunne tage op til 15 dage.
    Hvad arbejder du dog med, Siden du sidder med en mx 518? Ikke så tit man høre om folk der har en ordentlig mus på sit arbejde.


    Grafisk arbejde, hovedsageligt webdesign.


    I starten sad jeg med en kuglemus 8o

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Grafisk arbejde, hovedsageligt webdesign.


    I starten sad jeg med en kuglemus 8o


    Kuglemus 4tw :crazyeyes:


    Sidder også selv med en mx518, dog kun privat:)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Spyro


    Hvem gider sidde med en laptop mus, ved en stationær?


    Det er så rigtig nok, dog har min samme størrelse og form som en "normal" mus, men den er nu ikke nær så god når man skal spille etc. :D

  • Uhh ha... jeg er også på skideren når min G7 engang ikke gider mere. Så du må rigtigt gerne bumpe tråden når du engang modtager din Revolution så jeg lige får at vide hvordan den er i forhold til.


    Syntes nu Logitech support er fremragende, kontaktede dem fordi fødderne på min G7 var blevet godt visne, jeg skulle bare svare med adresse, så sendte de nogle nye med brevpost. Fik dem 4-5 dage senere, og ny kører den som var den ny igen :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu
    Uhh ha... jeg er også på skideren når min G7 engang ikke gider mere. Så du må rigtigt gerne bumpe tråden når du engang modtager din Revolution så jeg lige får at vide hvordan den er i forhold til.


    Syntes nu Logitech support er fremragende, kontaktede dem fordi fødderne på min G7 var blevet godt visne, jeg skulle bare svare med adresse, så sendte de nogle nye med brevpost. Fik dem 4-5 dage senere, og ny kører den som var den ny igen :D


    Ok det troede jeg ikke man kunne få dem til. Jeg har godt nok altid haft et lille problem med min, Med at den mister forbindelsen nogle gange, op til 10 sec. nu stoppede den så helt med at kunne få forbindelse. Men kender du til det problem jeg nævnte?

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

    Rettet en gang, sidst af Susperia ().

  • Quote

    Originally posted by Susperia
    Ok det troede jeg ikke man kunne få dem til. Jeg har godt nok altid haft et lille problem med min, Med at den mister forbindelsen nogle gange, op til 10 sec. nu stoppede den så helt med at kunne få forbindelse. Men kender du til det problem jeg nævnte?


    Hvis du hentyder til de 10 sekunders pause du får, så er det ikke noget problem jeg har haft. Min har kørt helt og aldeles fejlfrit, bortset fra at den ikke kan køre på ru overflader, så kager laseren totalt ud.


    Hvis det er andre problemer du hentyder til så må du lige skrive igen, for så har jeg overset det.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by Malk
    Enig, MX revolution er let i forhold til MX-1000.


    Hvilke problemer har du haft med din revolution?
    Jeg har haft et problem med batteri indikatoren, men der fik jeg en spritny mus af logitech uden problemer.


    Hakker periodisk, men lang tid ad gangen.