Razer Copperhead+Exactmat, dårlig combo? Hjælp

  • Hej,


    For ikke så længe siden investerede jeg i en Razer Copperhead mus, og en matchende Exactmat fra netop samme firma. Det meste af tiden virker sættet fint, hvilket jeg ikke syntes helt kan være rigtigt. For medens 900 kr burde det nemlig virke HELE tiden :)


    Det hænder nemlig at når jeg surfer på nettet, eller spiller et hvilket som helst spil, at efter nogle bevægelse med musen begynder cursoren at bevæge sig rundt af sig selv, og stopper ikke før at jeg giver musen et kraftigt ryk, eller tørrer undersiden af med ærmet. Det drejer sig om ganske små bevægelse, men nok til at ødelægge et velplaceret skud/klik.
    Jeg har overvejet om det kunne skyldes at måtten er blevet fugtigt af sved, så at laseren bliver forstyrret?


    Ville høre om der var nogen der har oplevet det samme, eller om der var nogen der kunne fortælle mig hvad jeg skal gøre :)


    Mvh


    P. Schluns

  • Jeg har haft lige nøjagtig samme combo i længere tid og har aldrig oplevet noget lignende. kører du med den nyeste bios i musen?

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Originally posted by Pschluns
    Jeg har standard Razer drivers til musen. Men det var da nok en god ide at gå på nettet og finde nogle nye. Tak for rådet :)


    flere forslag er stadig velkomne

    husk at der også er bios i musen, den er næsten vigtigere end driverne

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Originally posted by Spyro
    omg.. man er da også komplet idiot hvis man laver bios til en mus..


    beklager ot

    nah nærmere genial, når man flytter musen fra den ene pc til en anden følger indstillingerne med 8)

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Og? Big deal.. Det ville jeg godt nok ikke betale penge for.


    Hvis man allerede har lavet indstillinger på den anden computer, er det jo det samme.


    Og man skal sikkert installere softwaren til musen, før den "overskriver" de indstillinger der er sat i windows. Hvori ligger så det "geniale"?

  • Quote

    Originally posted by Spyro
    Og? Big deal.. Det ville jeg godt nok ikke betale penge for.


    Hvis man allerede har lavet indstillinger på den anden computer, er det jo det samme.


    Og man skal sikkert installere softwaren til musen, før den "overskriver" de indstillinger der er sat i windows. Hvori ligger så det "geniale"?

    øhh man betaler ikke ekstra for det, det er bare en del af en optimal gamermus.
    Men det er selvfølgelig smag og behag

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Originally posted by Johnny
    øhh man betaler ikke ekstra for det, det er bare en del af en optimal gamermus.
    Men det er selvfølgelig smag og behag


    Det gør du så. Hvordan vil du ellers forklare prisforskellen?


    En copperhead koster jo næsten 450,- DANSKE KRONER, en Logitech G5 koster 319,- DANSKE KRONER.


    Og der er forhåbentlig ingen der er dumme nok, til at betale 131,- kroner EKSTRA for så at forsøge at retfærdiggøre det med den ene skide ekstra knap samt en "bios" i en mus.


  • Jeg er til hver en tid dum nok til at betale det ekstra for en Razer da jeg er venstrehåndet. G5'eren ville skabe visse komplikationer...


    edit: tak for svarene- jeg downloader nye drivers imorgen når jeg vågner op :)
    -nu er det tid til en lille bytur