acer godt eller dårligt?

  • Hvad synes du selv ? ..du har jo en Acer.


    Acer er i øjeblikket den mest solgte Notebook i Danmark og det må sige lidt om dem....om de er gode eller dårlige kommer an på hvem du spørger.

  • Jeg syntes det er lidt noget skrammel, men det syntes jeg de fleste notebook producenters produkter er efterhånden. Min kammerats Acer har være på værksted omkring 4-5 gange nu, og hver gang han har fået den tilbage har det været med en ny fejl.


    Ligeledes har den været gal med hans IBM T60 med onsite-support, så selv de tunge drenge fejler.


    Men nu kommer det også helt an på hvilken serie fra Acer du vælger, for der er noget forskel på dem.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Jeg havde selv en Acer bærbar, som jeg købte i efteråret og solgte i foråret i år. Der er ingen tvivl om at leder man efter produkter i super topkvalitet, skal man ikke kigge efter Acer, men hvis man bare skal have en Acer pc i et par år, så er det efter min mening et godt valg. Deres priser er laver og kvaliteten er rimelig. Jeg var i hvert fald fuldt ud tilfreds med den Acer jeg havde, og jeg kunne sagtens finde på at købe produkter fra dem en anden gang. ;)


    Quote

    Originally posted by Ghe2
    Hvad synes du selv ? ..du har jo en Acer.


    Acer er i øjeblikket den mest solgte Notebook i Danmark og det må sige lidt om dem....om de er gode eller dårlige kommer an på hvem du spørger.


    Ja, og nu spurgte han dig. :roller:

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg havde selv en Acer bærbar, som jeg købte i efteråret og solgte i foråret i år. Der er ingen tvivl om at leder man efter produkter i super topkvalitet, skal man ikke kigge efter Acer, men hvis man bare skal have en Acer pc i et par år, så er det efter min mening et godt valg. Deres priser er laver og kvaliteten er rimelig. Jeg var i hvert fald fuldt ud tilfreds med den Acer jeg havde, og jeg kunne sagtens finde på at købe produkter fra dem en anden gang. ;)



    Ja, og nu spurgte han dig. :roller:


    Den acer jeg har er mere lækker end så mange af de andre notebooks, jeg har set rundt omkring og selv har arbejdet med. Dog er deres software ting på og det fjernede jeg med det samme for det gad jeg ikke have liggende.

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Den acer jeg har er mere lækker end så mange af de andre notebooks, jeg har set rundt omkring og selv har arbejdet med. Dog er deres software ting på og det fjernede jeg med det samme for det gad jeg ikke have liggende.


    Ja, deres software er noget bras, for at sige det mildt.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg havde selv en Acer bærbar, som jeg købte i efteråret og solgte i foråret i år. Der er ingen tvivl om at leder man efter produkter i super topkvalitet, skal man ikke kigge efter Acer, men hvis man bare skal have en Acer pc i et par år, så er det efter min mening et godt valg. Deres priser er laver og kvaliteten er rimelig. Jeg var i hvert fald fuldt ud tilfreds med den Acer jeg havde, og jeg kunne sagtens finde på at købe produkter fra dem en anden gang. ;)



    Ja, og nu spurgte han dig. :roller:


    Grunden til jeg svarede lidt flabet var at jeg ikke kunne se meningen med tråden....han har selv en Acer og der må da være en grund til han spørger som han godt kunne uddybe lidt når man starter sådan en tråd....lidt det samme som hvad synes i om sko ?


    Jeg arbejder selv ved en distributør og vi sprøjter Acer ud af røret for rigtigt mange millioner om måneden og jeg ved der er ligeså mange der hader dem som der er mennesker der elsker dem, sidstnævnte nok mest pga. deres support.


    Jeg kunne aldrig selv finde på at købe en, da de virker alt for plastik til mig, men prisen er jo nok tilpads til mange... og derfor er det den mest solgte notebook lige pt.


    Deres stationære vil jeg heller ikke røre, da jeg er modstander af færdigsamlede maskiner fyldt med ubrugeligt bras, som er samlet fordi det skal mache en pris fremfor et behov.