• Let us start with english.


    I've got a problem, I wan't to buy SkullCandy Full Metal Jacket, but i can't find any specs that I can use.
    For example i do not know what Nz or Hz is?
    I found some specs, but i don't know much about this.
    http://www.london-music.co.uk/…l%20Metal%20Jacket%20Pink


    I do not know, if they are good, but i would love some feedback from all of you.


    Please help me!:)



    Dansk så.


    Jeg sidder og er ved at kigge på nye in:ear ørepropper.
    Jeg er derved faldet over de her SkullCandy Full Metal Jacket, jeg synes de ser rimelig fede ud, og har kun hørt godt om dem, men har haft dårlig erfaring med online anmeldelser. Jeg vil derfor gerne have lidt hjælp.
    Som jeg skriver på engelsk så ved jeg ikk så meget om specifikationerne. Jeg ved ikke hvad Nz og Hz betyder. Jeg er sådan set på meget bar bund.
    Hvis i ville hjælpe mig, ville jeg være utrolig taknemmelig:)
    I kan bruge hjemmesiden ovenover til at se dem:D


    På forhånd tak!:)

  • Først mange tak for dit svar:)


    Jeg er bar rimlig "grøn" hvis man kan kalde det, det. Jeg ved meget lidt, og ved slet ikke hvad jeg skal vælge eller om de er gode.
    Jeg har nemlig købt et par icemat in:ear (30 hz til 20000 hz), og de gjorde bar lyden meget lav, og gjorde ikke at min mp3 kunne spille så godt som den i virkeligheden kan.
    Dem der er med standart er dog utroligt dårlige, og vil gerne have nogle med mere bass, men hvordan ved man om den er for dyb?

  • prøv med nogle hørerbøffter...
    jeg kan ikke hjælpe dig med de in:ear, da jeg bruger hørerappearater.
    bruger selv kun hørerbøffer til mobilen.

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb