Logitech Z 5500 Digital eller andet ?

  • hey, lige nu har jeg et gamelt sæt fra creativ 5100 som jeg har vært ganske tilfreds, med men kunne godt tænke mig noget nyt / bedre.Har så hørt at Logitech Z 5500 Digital sku uvære noget at det bedste til prisen, har desvære ikke plads på værelset til et normalt anlæg så derfor denne løsning.


    har i andre forslag til hvad jeg skal vælge ?

  • JEg kan kun sige at det z 5500 er super nice. :9xo

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Det her antec har fået gode anmeldelse hos den mørke side... http://www.tweakup.dk/article/1173/dk/


    Eller det her sæt skulle også være rigtig godt, anmeldt samme sted : http://www.tweakup.dk/article/1145/dk/

  • Quote

    Originally posted by Flindt_DK
    Det her antec har fået gode anmeldelse hos den mørke side... http://www.tweakup.dk/article/1173/dk/


    Eller det her sæt skulle også være rigtig godt, anmeldt samme sted : http://www.tweakup.dk/article/1145/dk/


    syntes Logitech Z 5500 Digital har et pæner designe ind de 2 der og så har jeg jo ledninger ud til hver hjørne i værelset. men ellers vældigt smart med det trådløs, har både trådløs internet og tv så ikke mere trådløs her ind :) det forstyre lidt hinanden.

  • Jeg har 2 stk. logitech Z5500 sæt, et i stuen, og et på kontoret, og jeg må sige at jeg kun har været yderst tilfreds med købene, utroligt at man kan få så meget for så lidt

  • kan kun slutte mig til flertalet.. Z 5500, spiller rigtig godt.. tror ikke du får noget bedre til prisen.. :clap:

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Altså, der er 2 stk jackstik på bagsiden af controlleren L/R, her har jeg købt 2 stk jack til phonoomformere og brugt det til indgang fra tv'et


    Derudover er der 1 kombi jack indgang i siden, den bruger jeg som regel kun hvis jeg skal høre musik fra min laptop i stuen


    Og så er der optisk indgang bagi controlleren også, her har jeg tilsluttet min DVD, og mht. THX, så virker det jo kun optimalt hvis du bruger den optiske indgang


    Du kan justere de mest typiske ting på controlleren, front / rear level (alt efter hvordan højttalerne er placeret i forhold til hvor du sidder, man kan også justere centerlevel og subwoofer level


    derudover er der nogle forskellige modes på controlleren du kan vælge imellem, her er der sorround, stereo, 2x stereo, 6ch direct input, movie og music


    Hvis du vil benytte THX er det bedst at sætte den til 6CH, men hvis du har fået købt en dvd der ikke indeholder et THX track, kan du også bruge movie mode eller sorround mode med et rimeligt resultat


    Jeg gik fra et 15.000kr's JBL anlæg til dette, og jeg må sige at lyden i dette er noget bedere faktisk, altså evnen til at skabe rumfornemmelse, det kan dog ikke spille lige så højt, men stadig så højt at man næsten ikke kan holde ud at sidde i det

  • Jeg vil også sige at Z 5500 er det fedeste! Krystalklar lyd og det kan spille HØJT, meget HØJT endda. Bassen er også virkelig ond! Det har gode tilslutningsmuligheder for både analogt og digitalt (Både coax og optisk) Og så er det fedt med kontrol centeret og fjernbetjeningen!

  • Til prisen får du ikke noget bedre end Z-5500..


    Systemet er kan spille rigtig højt, og rumfornemmelsen er i top til prisen. Subwooferen er fantastisk god, mens de små højttalere svigter en anelse. Den ene enhed er ikke i stand til at dække hele tonespektret, hvilket giver en lidt indelukket lyd med mangel på mellemtone og det øverste af diskantspektret..
    Dette lægger man mærke til ved afspilning af musik, mens det er knap så tydeligt ved afspilning af film..


    .. alt i alt er der dog kune at sige - KØB DET :D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]