Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 28. juli 2007, 05:33

hej tweakers. jeg har gaaet et stykke tid og funderet over om jeg skulle kobe ny comp og jeg er blevet enig med mig selv om at det skulle jeg altsaa :D

her er de ting jeg saadan selv har fundet mig frem til, men ville lige hore med jer om i har nogle bedre forslag til setuppet.. har et budget paa ca 18000, saa i maa meget gerne komme med andre setups osv.

super comp =

processor: Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz --------------------------- er dog bestilt :idea:

ram: Cellshock 2 x 1 GB DDR II SDRAM PC2-6400CL4
ram: Cellshock 2 x 1 GB DDR II SDRAM PC2-6400CL4

grafik: ASUS EN8800GTX

bundkort > EVGA nForce 680i SLI 1333 mHz

harddisk > WD Raptor WD740ADFD
harddisk > WD Raptor WD740ADFD

stromforsyning > Enermax INFINITY 720 watt

cpu koler > Scythe INFINITY

skaerm > Samsung SyncMaster 226BW 22 tommer

kabinet > Antec Performance One P182

det var det :)

2

lørdag, 28. juli 2007, 09:14

Jeg syntes at det ser rigitg fornuftigt ud! :9xo
Hvis det var mig der skulle have købt det, havde der ikke rigitg været nogle ændringer...

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

3

lørdag, 28. juli 2007, 15:00

Tror nok jeg ville ha' snuppet et 8800 GTS 640 hvis der seriøst kommer 9800 kort i sidste kvartal af 2007. Så er det spild af penge at købe et GTX hvis du vil være fremtidssikret ihvertfald.

i7-7700K (delid - delid.dk)- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 1080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

4

lørdag, 28. juli 2007, 17:26

saa er det bare om jeg kan stole paa at kortet kommer til den tid :boxed:

// er der egentlig noget jeg mangler til comp, eller er den lige til at samle?
jeg mener saadan som smaating osv.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.