Vi skal vide hvor mange Watt den kan trække, det burde stå bag på... Eller et serienummer af en eller anden slags. Det er spild af penge at give 600kr for en psu, hvis ud allerede har en 350watt+ psu for eksempel...
Originally posted by Yilar
Vi skal vide hvor mange Watt den kan trække, det burde stå bag på... Eller et serienummer af en eller anden slags. Det er spild af penge at give 600kr for en psu, hvis ud allerede har en 350watt+ psu for eksempel...
man kan som regl ikke se wat bag på, det står på siden og 350W er for lidt
mindst 400w og helst 500w
Der står følgende på siden:
AC INPUT: 220-223V~,3A,50Hz
MAX. DC OUTPUT: 200W (+3.3V & +5V=105W MAX)
DC OUTPUT: +3.3V 140A(ORG),+5V 21.0A(RED),+12V 10.0A(YEL)
+5Vsb 2.0A(Purp),-12V 0.5A(BLUE)
Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB
Men hvis jeg bestiller nogle dele også undlader harddisk og kabinet så kan shg vel ikke samle den for mig?
Ps. computeren er nu kun fra 2004
Pps. hvis jeg bestiller delene fra SHG får jeg vel ikke nogen manual til at samle den med eller gør jeg?
Fordi det burde vel ikke være så svært at samle den selv hvis der bare er manual med
Tweakup har fx en guide til det http://www.tweakup.dk/HTML/bygenpc/bygenpc.php Men kan anbefale at have en ved din side som har prøvet det før, ville være træls at lave en dum begynder fejl og stå med et bundkort der ikke virker pga statisk elektricitet eller så noget.
Du skal lige være opmærksom på at din harddisk skal formateres når du skifter bundkort, så det med at du har alt på den harddisk kan du ikke bruge til noget