Ny Bærbar - Hvad kan anbefales?

  • Hejsa alle tweakere :)


    Skal til at læse efter sommmerferien, og skal derfor finde mig en bærbar...


    Skal helst have 2gb ram, skal have core2 duo, lang batteritid, lille osv. Ikke en gaming maskine overhovedet.


    Har fundet denne fra Acer:


    http://notebooksalg.computersa…n=0&serie=&producent=Acer


    Andet der kan anbefales i nogenlunde samme klasse?


    Regner ikke med at bruge over 10k på bærbar :)


    På forhånd tak :clap:

    A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

  • Kender ikke så meget til Acer, da jeg selv kun har haft dell, ibm og asus, og kan derfor ikke gøre andet end at anbefale et andet produkt


    Jeg vil helt klart kigge på Dell M1330 for det er en meget let og kraftig maskine.


    http://www1.euro.dell.com/cont…c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1


    review af M1330


    Vil vælge den der står til 10190,-


    +++++++
    meget let
    dejlig skærm/opløsning
    har indbygget optiskdrev
    fornuftigt grafikkort
    samt massere af GB plads
    ________________________________


    Følgende er noget jeg(skal selv have denne bærbar) vil ændre for at få det "bedste produkt til mine behov", efter min mening


    1 års Accidental Damage Support - Temapakke [tilføj kr 648,73(Efter 1 år så den faldet så meget i værdi det ikke kan betale sig længere)
    Thin & light 13.3" UltraSharp™ WXGA (1280x800) White-LED Display (300 nits) with TrueLife™ [tilføj kr 1.393,75](dog må man desværre nøjes med et 0,3MP webcamera, jeg går efter at få den bedste skærm)
    Biometrisk fingeraftryksaflæser [tilføj kr 350,00](Det er altid godt med ekstra sikkerhed)
    9-cellet primært lithium-ion-batteri (85 W/t) [tilføj kr 275,00](ekstra batterilevetid er sku altid godt)


    Det giver så en samlet pris på 12.857,48


    Som du kan se i reviewet, giver det noget ekstra vægt at vælge et 9-cell batteri cirka 4,5 pound eller omkring de 2kg