W810i problem

  • Når jeg hører musik i mine ørepropper falder stikket en gang i mellem ud af telefonen hvilket medfører at højtaleren går i gang med at spille musik. Dette vil jeg gerne undgå, men kan ikke finde nogle settings hvor jeg slår det fra. Findes der en setting, eller evt. noget software som kan klare det?

  • Nope, køb et nyt kabel eller pas godt på telefonen ... Det er jo sikkert med vilje fra SonyEricsson´s side af at de ikke har lavet et ordenligt stik til at begynde med ... Ikke fordi at Nokia er bedre på det område. De er sgu alle lige elendige mere eller mindre :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Sukkerfar
    Altså det har jo været elendigt fra starten, og ville nok ikke hjælpe at købe et nyt


    Hm okey. Det har ikke været tilfældet med min W810i. Der er stikket på kablet vel blevet slidt lidt med tiden og er blevet lidt for følsomt efterhånden. Men hvis du ikke syntes det sidder godt nok når det hele er helt nyt, så skal du jo have en telefon med et bedre externt interface .... f.eks mini-jack. Det ved man jo hvad er :hb:


    Der er selvfølgelig også den mulighed at du kunne skrive til SonyEricsson så de kunne forbedre deres firmware til telefonen. Tror dog chancen for at de gør noget ved det er minimal. IMO er det omtalte problem dog også småting i forhold til andre ting ved telefonen.

  • hej, efter hvad jeg kan læse, falder dit stik ud af telefonen. Og det kan skyldes et slidt stik på dit headset, eller slidt stik i telefonen.. Hvis der stadig er garanti på telefonen syntes jeg du skal skrive ind hvor du har købt den, og høre hvad de syntes du skulle gøre. De går nok hen og retter de ben som holder stikket i telefonen, og på den måde vil den kunne holde stikket bedre.. Der er ikke lavet nogen firmware til at den ikke afspiller musikken i højttalerne når du tager headsettet fra. Og det er nok heller ikke noget der bliver lavet da det er en utrolig stor tidspilde at lave.


    håber det kan hjælpe

  • Quote

    Originally posted by HaZe
    hej, efter hvad jeg kan læse, falder dit stik ud af telefonen. Og det kan skyldes et slidt stik på dit headset, eller slidt stik i telefonen.. Hvis der stadig er garanti på telefonen syntes jeg du skal skrive ind hvor du har købt den, og høre hvad de syntes du skulle gøre. De går nok hen og retter de ben som holder stikket i telefonen, og på den måde vil den kunne holde stikket bedre.. Der er ikke lavet nogen firmware til at den ikke afspiller musikken i højttalerne når du tager headsettet fra. Og det er nok heller ikke noget der bliver lavet da det er en utrolig stor tidspilde at lave.


    håber det kan hjælpe


    Jo, men den har været sådan fra starten så jeg tror desværre ikke det er fordi det er slidt

  • Quote

    Originally posted by TheOriginalTB


    Bare så surt at de er hurtigere i 10 sekunder så rebooter de eller lukker ned ;)


    (Arbejder med dem til hverdag..)


    Hvis du arbejder med dem til hverdag, så ville du også vide at der er en VERDEN til forskel på de nyere telefoner og så de lidt mere "gode gamle" ... ;)


    Både SonyEricsson, Nokia, Motorola, Samsung osv laver lorte-telefoner hvis man ser på nyere tid. Ingen tvivl om det ... tiderne har ændret sig fra telefoner der kunne holde til noget og som kunne køre 24/7/365 til telefoner som ligner lort efter 2 ugers brug og som har en lille tendens til at fryse, boote eller "bare" gå ud ... :crazyeyes: ... men folk finder sig jo i det da de vil have en telefon der kan alt ... Incl lave alt det som den ikke skal ... Go fornøjelse :razz:


    Med hensyn til det oprindelige problem som tråden handler om. Hvis problemet har været der fra start af, så er der enten en fejl ved telefonen eller det pågældende headset ... eller også forventer du bare for meget :O

  • Quote

    Originally posted by Sukkerfar


    Jo, men den har været sådan fra starten så jeg tror desværre ikke det er fordi det er slidt


    hej igen, det kan også være en fejl på connectoren på telefonen, de tapper der skal gå ind og låse stikket til headsettet kan have været lidt løst fra starten..