Fladskærm - Panasonic

  • Quote

    Originally posted by HaZe


    jeg kender ikke lige til det panasonic der, men jeg har besluttet mig at købe dette.. syntes det ser vildt læggert ud plus nogle gode data'er og normalt går man ikke galt med Samsung..


    http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=198644


    opgivet responstid kan man desværre ikke ligge det store i... en skærm med 4ms g2g kan sagtens have en lang række farve-skift der kan tage op til 50-60 ms.... når man køber en skærm er man nød til at se den - medmindre man har læst en bunke reviews af den pågældende skærm og man sætter sin lid til de reviews... igen - producenternes opgivne g2g værdier er værdier for en tone af grå til en en anden tone af grå - hvilke toner af grå der er tale om er helt op til producenten, det er derfor kun et vejledende tal der ikke kan bruges til det helt store....


    det jeg prøver at sige er - køb ikke en skærm ud fra (de af producenten specificerede) specs alene...

  • Quote

    Originally posted by lm1337
    hvornår modtager du det samsung??? For vil vildt gerne høre hvad du syntes om det?


    Det modtager jeg ikke sådan lige, jeg har ikke råd til det endnu, havde lige en PC der skulle laves så det tager lidt tid endnu, og på det tidspunkt vil jeg nok tro der er noget bedre til samme pris.. Men hvis jeg skulle have noget her og nu ville jeg nok vælge det.. Samsung er ikke noget man går helt galt med, og normalt laver de et godt billede forholdt til pris, og efter hvad jeg kan se på data'erne som ovenstående skriver man ikke altid kan regne med, vil jeg sige det stadig ser godt ud forholdt til pris og hvad det kan samlignet med andre fladskærms TV'er.


    EDIT jeg har set en test for lang tid sidden på det TV hvor de næsten gav det top karaktere, det som der mangle var nogle baggeteller som jeg ikke så som noget seriøst for hvor der er posetive kommentare i et review skal der også være negative og det er der jo altid..