sort skærm

  • efter at computeren har gjort alt det, den ska når man starter computeren op, så når den skal til at skifte over til login siden.Så går skærmen sort og on/off knapper blinker som om den har mistet forbindelse til skærmen.


    det jeg har prøvet på er
    lavet en system restore til den dag hvor den sidst virkede (1 time siden)
    uinstalleret og reinstalleret alle mine nvidia drivers.
    og scanent for spyware.


    jeg havde det her problem for 20 dage siden.... men jeg gjorde nøjagtigt det samme, og det virkede.
    hvis nogen har nogle idear angående hvad jeg skal gøre, så ville jeg være meget taknemlig

  • Har du benyttet nogen form for tredjeparts software til justering af skærmens frekvens eller opløsning? Har du ændret på nogle af disse for nylig?


    Du har installeret skærmdrivere?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • hvis det er et ati kort skal du sørge for at hente en nyere driver end den der følger med på cdén.


    har mange gange set ati kort gå i sort med den driver der er på cden.


    hvis det ikke hjælper så boot op i fejsikret tilstans og sæt opløsningen der fra

  • da jeg vågnede op imorges, så fandt jeg ud af at min computer har fået det være.
    når jeg starter computeren op i safe mode, så siger den "cannot find script file c/windows/system32/killVBS.vbs og jeg kan heller ikke længer lave system restore alle dato'er forsvundet.


    jeg har ikke ændret på noget software eller drivers fornyligt, kun efter jeg fik problemet igår, så prøvede jeg at slette driveren og reinstallere driveren igen