Opgradering af PC'en

  • Hej allesammen.


    Jeg spiller en del World of warcraft og Battlefield 2142 i min fritid, og er begyndt at overveje om det ikke snart var tid til en opgradering til computeren.
    Et af problemerne er nok, hvis hvis mange ting (foreksempel i WoW) sker på samme tid, eksempel hvis et raid, begynder spillet at hakke, og frameraten falder.
    Det andet problem er ild og eksplosioner, hvis en tank eller noget andet sprænger i luften foran mig, køre spillet meget langsomt endtil ilden har lagt sig.
    Jeg håber at i kan hjælpe mig, eftersom dette virker som et godt sted at spørge efter gode råd.


    Indholdet i PC'en er som følger:


    Processer: "AMD Athlon(tm) 64 processer 3500+"
    Grafikkort: "NVIDIA GeForce 6200"
    Skærmen: "17 " LCD monitor M176A"
    En internetforbindelse på 100.00 Mbps.
    Og en Ram på 1 GB.


    Hvis i mangler noget information, skal i bare spørge efter det, så skal jeg se om jeg kan finde det.


    På forhånd tak.

  • Nu er der jo tilsydeladende nogle problemer i WoW, med framrate drop og whatever der nu er (spiller det ikke selv)...


    Men med hensyn til opgrade af comp. så ligner det en færdig comp. fra Bilka eller lignende...
    Men lige meget hvad syntes jeg umiddelbart det bare er at få den solgt eller smide den ud og få købt noget helt nyt...

  • Du har spillet BF2142 med et FX6200? Tror ikke det har været et kønt syn... :))


    Men anyway. Hvis du endelig vil opgradere, så er det vel næsten et nyt grafikkort du skal have? Sådan et FX6200 er på ingen måder tilstrækkeligt til gaming (var det heller ikke da det udkom). Måsket et 6600GT eller noget med lign. performance ville passe godt til din CPU?


    Ærlig talt vil jeg dog hellere anbefale dig at sparre op til et helt nyt system, som ikke er færdigkøbt ved en eller anden main-stream butikskæde.

  • Tak for svarene.


    Jeg har været ved en computerbutik, og de siger cirka det samme som jer, at en ny PC ville være det beste, eftersom at alle tingene godt kunne bruge fornyelse. Og at bundkortet ikke passer til de bedre kort/processerer eller hva' det nu var manden sagde.