• skal bruge en god hurtig usb pind på 2G
    da 4G ser ud til at koste dobbelt lige meget hvilken model man kigger på
    og en giga kun er 25 % billigere
    har prøvet nogle der optog 2 usb pladser fordi de var for tykke så


    nogle der kender den her..


    A-Data Professional Series USB2.0 - 2GB
    PD7 200x (Turbo Speed)
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=256499


    optager den 2 usb pladser externt på bundkorted og/eller er der andre der er bedre hurtigere eller tyndere :)

  • hej, jeg sidder lige med sådan en og den er 10mm tyk/høj kommer lidt an på hvordan man ser på det og jeg har ikke haft nogle problemer med den og så skal det også lige siges at det nok er en af de hurtigste USB Flash drev på markede, et rigtig godt køb.


    Edit.
    lige rettet "hurtigste" til "en af de hurtigste" efter grill's post :)

  • det a-data usb pen du har fundet skulle fungere rigtig godt.
    vi forhandler dem oppe på mit arbejde og dem der køber dem siger selv at de er rigtig gode da de kan overføre filer til pennen rigtig hurtigt og den er meget lille og let og have med og der er masser og plads på.

  • Personligt fortrækker jeg ...


    [Blocked Image: http://www.tweakup.dk/images/article/1183/4.jpg]
    http://www.tweakup.dk/article/1183/dk/


    Quote

    Originally posted by Cyclups
    hej, jeg sidder lige med sådan en og den er 10mm tyk/høj kommer lidt an på hvordan man ser på det og jeg har ikke haft nogle problemer med den og så skal det også lige siges at det nok er den hurtigste USB Falsh drev på markede, et rigtig godt køb.


    Kan du bakke det op med noget eller er det bare varm luft ?

  • det at den har en transfer rate på omkring de 30MB/s burde være nok til at være en af de hurtigste, men i alle de reviews jeg læste inden jeg købte min var den altid hurtigst, her er en review fra techPowerUp
    http://www.techpowerup.com/reviews/AData/MyFlash/3
    jeg siger ikke at den er den hurtigste, men helt klart en af de hurtigste flash diske man kan købe pt.
    og lige en ATTO.

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    ja hvorfor er der ikke bare usb "stik" på alle keyboards


    og de der corsair er sq for tykke, optager 2 usb slots (externt på mobo)


    Køb dig et logitech g11 eller g15 der er der 2 usb porte :)

  • se der er noget jeg aldrig har fatted.. hvorfor har alle keyboards 2x tal 1-9
    man kunne snilt droppe de ene sæt og lave alle keyboardet 1/3 del kortere
    det jo kun bank folk der har behov for det ???


    btw. G11 og G15 ligner noget fra en rumskib


    :cheers:

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    se der er noget jeg aldrig har fatted.. hvorfor har alle keyboards 2x tal 1-9
    man kunne snilt droppe de ene sæt og lave alle keyboardet 1/3 del kortere
    det jo kun bank folk der har behov for det ???


    btw. G11 og G15 ligner noget fra en rumskib


    :cheers:



    Jeg ville aldrig købe et keyboard uden numpad. Hvis jeg skal side og taste mange tal, er det guld værd!


    Men det er jo et spørgsmål om smag og behag. Desuden mener jeg også at der findes keyboards på markedet som ikke har numpad...


  • Jep, dem er da en del af. Bl.a. dinovo.....

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    se der er noget jeg aldrig har fatted.. hvorfor har alle keyboards 2x tal 1-9
    man kunne snilt droppe de ene sæt og lave alle keyboardet 1/3 del kortere
    det jo kun bank folk der har behov for det ???


    btw. G11 og G15 ligner noget fra en rumskib


    :cheers:


    Jeg synes nu mere det ligner noget som en 12 knægt har designet.


    Numpad er lækkert. Efter jeg har fået en bærbar har jeg faktisk fået øjnene for hvor dejligt numpad er, og hvor meget man egentlig bruger det.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Sorry for hi-jack - skulle faktisk lige til at lave en tråd om det samme - har snart fødselsdag og vil i den forbindelse gerne have en ny pen, med noget mere plads på end den jeg har nu på 128 mb. Mine kriterier er at der skal være min. 2 gb plads og at overførselshastigheden skal være god. Har siddet og brugt 45 min på edb-priser uden at være blevet klogere. Er der noget der kan komme med et "best-buy"? Jeg vil have kvalitet som ikke crasher el. lign.

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300