V. Ny Gamer/Photoshop PC

  • Jeg er ved at være på det punkt, hvor jeg skal have en kraftigere PC, men alligevel ikke det vildeste af det vildeste. Pt. har jeg en AMD Athlon64 X2 +4800, 1.5gb DDR-ram, Abit KN8 SLi, GeForce 6800GS og 200GB harddisk.


    Jeg har kigget lidt på EDBpriser.dk for at finde et system som passer til mig. Jeg vil nu gerne have Jeres mening om systemet, og om der er nogle af komponenterne som jeg bør skifte ud. Jeg vil dog ikke give mere, end det beløb som det koster nu, så hvis det kan gøres billigere og nogle lunde lige så godt, ville det være NICE! ;) Og kabinettet må stadig gerne være noget som ligner et HTPC-kabinet, da den skal stå sammen med anlæget, og gerne i sølv.


    Hvis det er en hjælp, så skal computeren bruges til følgende.
    - Nyere spil som skal kunne spilles på den.
    - Hurtig load i spil og programmer som fx F.E.A.R og Adobe Photoshop og generelt
    - HTPC
    - Må gerne være støjsvag


    ------------------------------------------------------------


    Bundkort
    ASUS P5W DH Deluxe Digital Home Series (1.094 kr.)
    LINK


    Grafikkort
    XFX GeForce 8800 GTS (2.154 kr.)
    LINK


    Harddisk
    Samsung SpinPoint P120 SP2504C 250 GB (404 kr.)
    LINK


    Hukommelse
    2x Corsair XMS2 2 x 1 GB (1.384 kr.)
    LINK


    Processor
    Core 2 Duo E6600 2.4 GHz (1.490 kr.)
    LINK


    Skærm
    Videoseven V7 L22WD (Sølv / Sort) (1.795 kr.)
    LINK


    Strømforsyning
    Thermaltake TR2 W0101 (Sort) (469 kr.)
    LINK


    Kabinet
    Silverstone LASCALA LC17 (798 kr.)
    LINK


    Pris: 9.588 kr.

  • denne tråd skal ligge i hardware afdelingen da du ikke søger et brugt system.....spørg en moderator om de vil flytte den for dig evt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    denne tråd skal ligge i hardware afdelingen da du ikke søger et brugt system.....spørg en moderator om de vil flytte den for dig evt.


    Det synes jeg nu ikke, han beder om en vurdering fra os andre, derfor kan den sagtens ligge her.

  • Quote

    Originally posted by reflecter


    Det synes jeg nu ikke, han beder om en vurdering fra os andre, derfor kan den sagtens ligge her.


    Det er som fragman siger... ;)

  • Quote

    Originally posted by reflecter
    Det synes jeg nu ikke, han beder om en vurdering fra os andre, derfor kan den sagtens ligge her.


    Reglerne er klare på det her område. Køb og Salg er kun til handler der foregår mellem brugerne på siden, og det ser ikke ligefrem ud til, at det er meningen med denne tråd ;)


    Derfor, tråd flyttet - og lad os så vende tilbage med formålet med tråden, så opretteren kan få den hjælp han har brug for.