Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 15. juli 2007, 17:14

Er på udkig efter en bærbar hovedsageligt til brug i gym... Den skal meget gerne have rime batteritid (3-3,5 time) og mit budget er på 6500-7000 kr.

Mit bedste bud indtilvidere er denne Acer:
bilka.dk/internet/bilka/info/catalogue.nsf/webBrochures/97B2D0AB48F9CF06C1257315002A45FC/$File/side12.jpg

Kopier linket til browser

Dette indlæg er blevet redigeret 6 gange, senest redigeret af "Musvit" (15.07.2007, 17:20)

2

mandag, 16. juli 2007, 13:01

Det er da også et godt tilbud med den Core2 duo.
Geforce 7300, 2 Gbyte ram, trådløst netværk,

Bedre læsekvalitet her:
http://bilka.dk/internet/bilka/info/cata…257315002A45FC/$File/side12.pdf

Nu ved jeg ikke, hvordan dit gymnasium har det med Vista på netværk. Men det plejer at være et problem. Så jeg ville installere Windows XP på den bagefter ! Den kører også meget bedre med 2 Gb ram (hvoraf grafikkortet stjæler op til 0,4 Gb) med XP end med Vista ! Man kan lave et backup image af harddisken over på en ekstern usb2 harddisk, som du får den. Med noget software som acronis true image server, en CD du booter på.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.