Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 15. juli 2007, 15:17

Dav,

Jeg står og mangler et super lækkert anlæg til at fyre den max af.
Jeg har omkring 1500 kr til rådighed (ingen der siger at alle nødvendigvis skal bruges!).
Er der nogen der evt kan anbefale et godt anlæg til omkring denne pris, hvilke forhandlere, mm

Tak på forhånd!

2

søndag, 15. juli 2007, 17:15

Citeret

Originally posted by spOon^
Dav,

Jeg har omkring 1500 kr til rådighed (ingen der siger at alle nødvendigvis skal bruges!).
Er der nogen der evt kan anbefale et godt anlæg til omkring denne pris, hvilke forhandlere, mm

Tak på forhånd!

Nu ved jeg ikke hvad din defination af "fyre den max af" er, men 1.500,- til et Hi-Fi anlæg er meget urealistisk, gang det hellere med en faktor 5-10 og så er vi ved at være der.

Hvad er det helt præcist du skal bruge det her anlæg til?
Hvis vi snakker computere højttalere så kan det sagtens fåes i en ok kvalitet for 1500,-

Intel i5 6500 :: 2x8GB Corsair Dominator Platinium DDR4-2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 1 TB Toshiba Sata3 ::
Corsair MP500 NVMe SSD OS-drive :: Zotac GTX1070 AMP Extreme! :: EVGA SuperNova 750 G2 PSU :: Lian-Li PC-V33 :: AOC 2460 144Hz :: Asus ROG Gladius :: CM QuickFire Rapid-i

3

søndag, 15. juli 2007, 17:44

Citeret

Originally posted by dB1

Citeret

Dav,

Tak på forhånd!

Nu ved jeg ikke hvad din defination af "fyre den max af" er, men 1.500,- til et Hi-Fi anlæg er meget urealistisk, gang det hellere med en faktor 5-10 og så er vi ved at være der.

Hvad er det helt præcist du skal bruge det her anlæg til?
Hvis vi snakker computere højttalere så kan det sagtens fåes i en ok kvalitet for 1500,-

Vil jeg også nok sige.. 1500 er dælme ikke meget, hvis du skal ha store gode højtalere samt forstærker..

1500 dækker til et ordentlig computer højtalerset.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

5

søndag, 15. juli 2007, 18:06

hvis det skal være stue højtalere og en forstærker du vil have så skal du kigge efter noget der er godt brugt.

men til computer anlæg kan man godt komme et stykke med 1500 kr

6

søndag, 15. juli 2007, 18:12

Et normalt anlæg kan du i hvert fald ikke få til de penge.. Næsten ikke engang en okay forstærker..
Måske du skulle tænke i retning af at købe et par computerhøjttalere, og bruge det i stedet. Eksempel:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=85363
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=150519 (1.799,-)

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

7

søndag, 15. juli 2007, 19:31

Her er et par pc højtalere:

Logitech Z 2300 koster ''kun'' 949kr.

Harman/Kardon SoundSticks II til 1172kr.

/Kristian

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

8

søndag, 15. juli 2007, 21:53

Citeret

Jeg har omkring 1500 kr til rådighed

Laver du fis....?

9

mandag, 16. juli 2007, 16:21

har du højtalere+kabler allerede? hvis ikke så tror jeg ikke du kommer særligt langt med sølle 1500

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.