Gamer Headset

  • Hej


    nu har jeg ikke fulgt med i headsets osv :)


    men det sidste jeg købte og stadig har er et Sennheiser 165 USB.
    grunden til jeg ikke vil hve dette mere er at jeg vil have nogle der går uden om ørerne.
    Lige som Icemat headsettet..


    Men jeg vil gerne vide hva i syns der er bedst for tiden.. det eneste jeg kender til af sådan slags headsets er det Icemat som mange brugte den gang jeg gamede cs :P hehe


    nogle forslag??

  • Quote

    Originally posted by Flindt_DK
    Icemat :P Det er et rigitg dejligt headset, og ikke særlig dyrt. Har det selv.



    ja det er fint headset, eneste minus synes jeg er kvaliteten/holdbarheden :oops:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by mads_spazz
    Jep... Icemat siberia ( http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=115558 ) har jeg kun hørt super gode anmeldelser om, i funktion... men hvis du prøver at læse inde på edbpriser hvad folk siger, så går det i stykker, for et godt ord :s ... men altså, så er der jo noget der hedder garanti :crazyeyes:

    i gamerkredse har det et enormt dårligt ry

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Originally posted by Johnny

    i gamerkredse har det et enormt dårligt ry



    hva vil du så foreslå???


    jeg ved at det ikke har en god holdbarhed, men det kommer jo også an på brugeren :P


    Men jeg ved at det er godt headset, men andre i samme "klasse"

  • Jeg regner selv med at købe det nye Icemat headset. Du kan evt. se billeder af det da på forsiden under nyheder.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Hvad med Razer´s , jeg har dog ikke noget kendskab til det udover at Razer plejer at lave gode produkter

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • speedlink medusa progamer eller steelsound v2 ...sennheiser pc160 hvis du ikke får ondt i ørerne af dem...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    speedlink medusa progamer eller steelsound v2 ...sennheiser pc160 hvis du ikke får ondt i ørerne af dem...


    jeg har Sennheiser pc165 :) men det er jo bare usb i stedet..


    og jeg vil sætte meget pris på hvis der var USB (lydkort) med headsettet..
    men jov de der steelsounds og medusaer.. det var dem jeg ledte efter.. dem vil jeg da kigge på :)