Ny PC - Lyd probs

  • Kan ikke få lyden til at fungere i det nye system. Driveren ser ud til at være korrekt installeret men den siger bare ingen ting :(


    Det er et ASUS P5K deluxe bundbræt med onboard lyd. Headsettet er et Steel 5H v.2 og styresystemet er vista home premium.

  • Quote

    Originally posted by Spyro
    Har du ladet Windows opdatere?


    Ja det skulle jeg mene


    EDIT: Nej det havde jeg ikke, det prøver jeg lige..


    en anden ting. Så larmer den som et jetjager... kan man komme til at sætte for meget strøm til sine blæsere hvorved de drjer for hurtigt?

  • Quote

    Originally posted by SeePee
    Ja det skulle jeg mene


    EDIT: Nej det havde jeg ikke, det prøver jeg lige..


    en anden ting. Så larmer den som et jetjager... kan man komme til at sætte for meget strøm til sine blæsere hvorved de drjer for hurtigt?


    Nej det kan du ikke, med mindre du har ændret på lederne i stikket. :)

  • Opdatering virkede :D Ny er der sgu lyd på "dyret" :razz:


    Nogen der ved om jeg muligvis har givet mine kølere for meget power eller noget for de larmer godt nok meget :ph34r:


    EDIT: Det er stock 120mm kølere i et Antec P182

  • Quote

    Originally posted by SeePee
    Opdatering virkede :D Ny er der sgu lyd på "dyret" :razz:


    Nogen der ved om jeg muligvis har givet mine kølere for meget power eller noget for de larmer godt nok meget :ph34r:


    EDIT: Det er stock 120mm kølere i et Antec P182


    Quote

    Originally posted by Spyro
    Nej det kan du ikke, med mindre du har ændret på lederne i stikket. :)


    Det skulle da lige være, hvis der sidder en Fan styring et sted i det kabinet?

  • Quote

    Originally posted by Spyro



    Det skulle da lige være, hvis der sidder en Fan styring et sted i det kabinet?



    Så vidt jeg kan se er der en tre trins styre enhed til hver blæser, low medium og high, men synes den larmer pænt meget selv på low... men det må jeg jo lære at leve med.. kan også være fordi jeg kommer fra en stortset lydløs laptop :p

  • Quote

    Originally posted by SeePee
    Så vidt jeg kan se er der en tre trins styre enhed til hver blæser, low medium og high, men synes den larmer pænt meget selv på low... men det må jeg jo lære at leve med.. kan også være fordi jeg kommer fra en stortset lydløs laptop :p


    Det er nok dér det ligger. :)


    Ellers må du have nogle ordentlige blæsere i, i stedet hehe.