Ny computer til gaming.

  • Hejsa Tweak.dk! Står og mangler en sprit ny gamer computer til World of Warcraft.
    Så ville høre jeg ad, om I kunne give nogle forslag? Ved godt der er rigtig mange af de her tråde!
    Har kigget lidt i de andre tråde, og jeg kan ikke rigtigt finde det jeg søger.


    På udkig efter en computer, som følger med et godt stykke tid.
    Samler den med glæde selv, og har intet imod en samlet computer :)


    Blevet træt af de 10-30 FPS hele tiden! Fx. når jeg løber i en lige linje, hopper jeg rundt
    på andres skærm, og ser helt vildt ud. Og det hakker også på min egen skærm..
    Vil gerne op og ligge på mindst +60 FPS hele tiden, og uden det hakker på min skærm,
    og andres.


    Håber I kan hjælpe mig, med og finde dele eller en samlet computer! :razz:



    PS! Intet rigtigt begrænset beløb på hva det må koste.


    Edit:
    Kan det her bruges?
    [Blocked Image: http://img300.imageshack.us/img300/7700/pcfq3.th.jpg]
    Tingene er fundet hos http://www.shg.dk


  • Okay 1. WoW har tilsydeladende nogle problemer hvor selv folk med hurtige maskiner har problemer med at køre det...


    For det første ville jeg klart vælge en Core 2 Duo maskine i stedet for en AMD...


    Derudover så skal du passe på med at skrive intet begrænset beløb for ellers giver vi dig en liste til 50.000 eller mere så et maks. ville være dejligt:D

  • Hehe okay så begynder det at ligne noget vi har et maks. budget skal bruges til gaming, er det de dele som du har købt som du skal bruge og ikke andre??


    Btw hvilken skærm kører du med?


    Og er du selv klar på at samle eller skal shg.dk gøre det eller lignende?

  • Ja, det er de dele. Eller skal noget skiftes ud?


    Ved ikke rigtigt hvilken skærm det er jeg bruger :O Ingen mærker eller noget på den.
    (Har der været, men ved ikke lige hva der er sket med dem)


    Men kunne godt bruge en ny skærm.. Den her skærm har nogle fejl i billedet.



    Edit:
    Er mere eller mindre ligemeget, om jeg selv skal samle den, eller shg.dk gør det for mig.
    Men, er det billigst hvis jeg selv samler den?


  • Du sparer da i hvert fald 450 kr. hos shg.dk og er ikke bundet af at købe hos dem...


    btw skal du OC?

  • Mindst 450kr er da ikke værst, og så når delene kommer får man tiden til og gå :razz:


    Hva med ; Core 2 Duo T7300 (2.0GHz), 800MHz FSB, 4MB cache, S479, BOX for 1,700kr.
    Istedet for AMD? (Kunne ikke få linket til og virke)

  • Quote

    Originally posted by Paphovedet
    Mindst 450kr er da ikke værst, og så når delene kommer får man tiden til og gå :razz:


    Hva med ; Core 2 Duo T7300 (2.0GHz), 800MHz FSB, 4MB cache, S479, BOX for 1,700kr.
    Istedet for AMD? (Kunne ikke få linket til og virke)


    Den ville jeg så heller ikke vælge:D


    Jeg ville gå efter E6600, men nu kommer Intel jo med deres E6x50 serie her i den mdr. tilsydeladende så jeg ville lige slå koldt vand i blodet de sidste dage her og vælge en sådan CPU...

  • Quote

    Originally posted by Svan


    Den ville jeg så heller ikke vælge:D


    Jeg ville gå efter E6600, men nu kommer Intel jo med deres E6x50 serie her i den mdr. tilsydeladende så jeg ville lige slå koldt vand i blodet de sidste dage her og vælge en sådan CPU...


    Du skulle vel aldrig ha et link et sted? Eller bare en pris :)

  • Quote

    Originally posted by Paphovedet


    Kan vel godt købe de andre dele nu, og så vente på E6600?


    Det eneste du så skal være sikker på er at bundkortet kan køre de nye CPU'er og du ikke skal hen og lave en BIOS updatering, for så skal du bruge end anden CPU til at starte den op og opdatere BIOS'en... ;)

  • Lige snakket med en af mine kammerater, og han mener at den AMD er bedre til gaming,
    end den E6600.


    Nogen som kan komme med nogle bedrag, til hva er bedst?
    (Til gaming)



    Edit:

    Quote

    Originally posted by Svan
    Men skal du overclocke? For så skal man have nogle lidt andre ting end hvis du ikke skal... :D


    Tør ikke og lege med det sådan ;)


  • Før Intel kom med deres Core 2 Duo serie var AMD bedst til gaming. Det forholder sig dog ikke så mere! En E6600 vil på alle punkter være bedre end en AMD!

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Quote

    Originally posted by SpRoX


    Før Intel kom med deres Core 2 Duo serie var AMD bedst til gaming. Det forholder sig dog ikke så mere! En E6600 vil på alle punkter være bedre end en AMD!


    Yepper AMD har pt ikke nogen fornuftig CPU på markede... (i hvert fald ikke sammenlignet med Intel)