Udvidelse af skrivebord til ikke-eksisterende skærm

  • Jeg har netop fået fat i en projektor, en InFocus in72, og ville derfor udvide skrivebordet fra min stationære til denne projektor.
    Projektoren dukkede dog ikke op nogen steder lige umiddelbart, men fandt så frem til at udvide den til noget computeren kaldte TV, og troede det var projektoren.. (fandt det under NVidia et eller andet-desktop-program)
    Jeg udvidede så til 'TV'..
    Men her er så mit problem.. Det var IKKE projektoren, og den primære skærm eksisterer nu ikke :rolleyes: Så nu er min rigtige skærm bare sort, og jeg kan derfor ikke logge ind eller noget andet.. kan kun se musen..


    Hva fa**** gør jeg??!!

  • Men kan vidst nok også gøre en grapichs mode. Mener det er F9-F12 som gør man kan vælge hvordan man il starte.. Kan ikke huske hvilken F det er. Prøv dig frem.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • ellers kan man hvis du kører med xp eller Vista, trykke f8 under opstarten så du kommer ind til der hvor man normalt går i safe mode. I stedet skal du se efter en tekst der siger noget i retning med "start systemet i den sidst fungerende tilstand" hvis du kører med en dansk udgave af windows XP eller Vista


    jeg mener at det gør det samme som en systemgendannelse, hvor den så "spoler tilbage" til inden du lavede om i nview (nvidia's et eller andet desktop program).


    Hvis projektoren stadig ikke vises under windows' indstillinger for display, skal du tjekke efter om stikkene sidder ordentligt i eller om kablet er defekt.


    du skriver ikke om du har koblet projektoren på med et VGA/DVI kabel eller om du har brugt et videokabel (enten compsite, S-video eller HDMI). Hvis du har brugt et VGA eller et DVI kabel, så skulle skærmen vises som en ekstra skærm som om det var en computerskærm.


    Hvis du har brugt et eller andet videokabel, skal du nogen gange ind i nview og sætte det op, andre gange bliver skærmen sat ind som en computerskærm. Husk på at hvis du bruger et videokabel, skal projektoren være tændt inden den første gang du tænder computeren med projektoren sat i.


    sidst, men ikke mindst, skal du, inde i windows' displayopsætning (ikke nview) sætte hak i "udvid skrivebord til denne skærm" og sørge for at din computerskærm (skærm 1) er sat som primær skærm.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200