Enermax tastaturlayout

  • Jeg overvejer lidt at købe et nyt tastatur (Enermax Aurora (det fra anmeldelsen)), men det er ikke helt til at finde ud af hvilket tastaturlayout man egentlig får det med.
    Ved forskellige forhandlere står både den sorte og sølv-udgave til at have et AZERTY layout, hvilket helt klart afholder mig fra at købe det.


    Men kan det virkelig passe at de sælges med det layout her i Danmark?
    Der er nogle ting der ikke helt passer sammen, og det er virkelig til at blive forvirret af. På midtdata's hjemmeside er der et billede af sølv-udgaven, hvor man lige netop kan se at layoutet er QWERTY, og hvis man søger på KB002U-B på google, kan man også se at layoutet på netop denne model ikke er AZERTY (http://www.vshopu.com/KB002U/black.jpg), men også QWERTY.


    I artiklen her på tweak kører modellen på det første billede også på QWERTY, så vidt man kan se. Men på det næste billede er Z og Y byttet om :S


    Er der nogen der ejer dette tastatur (helst den sorte udgave (selvom det ikke burde gøre nogen forskel)), som kan fortælle om det rent faktisk er med AZERTY layoutet.

  • har haft det på prøve.. det stod og vippede uanset hvordan jeg stilte det


    og i længten er plastik mere behaligt ind alu, tænk hvis ens mus var af alu, ikke fedt


    men fedt med usb stik i boardet