MX 518 Vs G5!

  • Hejsa alle sammen :)


    Jeg skal ud efter en ny mus efter min gamle mus G5 døde simpelhen helt.


    Dvs. Problemet er jo at den ikke vil læse eller nogen gange vil den :S Det ikke til finde ud af.
    Den har virket efter udfaldet men nu vil den ikke igen! Jeg er ved at blive vanvigtig!
    Taler om G5eren. Jeg har brugt den i 2 måneder og har været den bedste mus ever, men somsagt virker den ikke mere.


    Jeg er meget usikker på om det er min usb port der er noget galt ved eller ej, men eftersom den ikke virker på min mors comp, tyder det jo på at den et helt død.


    Så ny mus skal der til.


    Håber virkelig at den vil køre Uden problemer. (SKAL DEN)


    Så skal jeg ud efter en ny G5 eller en dejlig Mx 518?


    Håber i vil hjælpe mig :)


    -st

  • det gør jeg *bip* heller ikke, G5 har da også tilt weel


    der er kommet en ny G5 "refresh" der er en extra tommel knap


    RMA: det er hvis du har købt musen på netted, så inden du sender den retur skal du lige en tur forbi forhandlerens side og oprette en RMA


    men uanset hvor du har købt den, har du jo 2års garanti


  • Nej han har ej.
    2års Reklamtionsret og ofte set ½års Garanti.


    - Der er stor forskel.

  • Købt over Qxl så nej ingen garanti :)


    Har lige testet den igen og det ser ud til at den vil og så vil den ikke igen men det er ihvert fald halv defekt så skal have en ny!


    Men hvilken en? nogen der har haft problemer med mx 518?

  • Doh! H@rdcore siger at han ville fortrække G5R da den har MX518 funktioner og et tilt wheel.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Originally posted by skinke
    Men hvilken mus skal jeg investere i ? Igen er der nogen der har haft problemer med MX 518?


    Har ingen problemer haft med MX 518...det er først efter jeg har skiftet til G5 Refresh at der opstår problemer. G5 er sgu en dejlig mus, ligger godt i hånden, tilt wheel osv., men den kører ad helvede til på f.eks. Nova Killer. Måtte bytte med en af mine venner og fik en Steel Qck+ hvorefter det kører bedre. Synes stadig den hakker lidt i det (g5'eren).

  • Quote

    Originally posted by sait666
    Garanti: sælger har bevisbyrden i forbindelse med evt fejl/mangler
    Reklamationsret: køber har bevisbyrden


    det er da ligemeget, i praksis er det sådan at hvis noget går i stykker inden for 2år, får man det enten lavet eller ombytted, bevisbyrden ? lol det er jo ikke nogle retsag


    og ja jeg har læst købeloven, og tror nærmere du snakker om Formodningsreglen


  • Quote

    Originally posted by DonRon


    det er da ligemeget, i praksis er det sådan at hvis noget går i stykker inden for 2år, får man det enten lavet eller ombytted, bevisbyrden ? lol det er jo ikke nogle retsag


    og ja jeg har læst købeloven, og tror nærmere du snakker om Formodningsreglen



    Nej Du får ikke bare det lavet eller byttet hvis det er inden for 2år. Kun hvis det er en fejl som var på produktet da det blev solgt. Fabriktionsfejl bliver dækket derudover er der ikke meget som dækket.

  • what ?


    nu har jeg alså benytted mig af den 2årige reklamations ret 1000gange i praksis


    seneste exempel: jeg var nede i hifi-klubben og afleverer min DVD maskine (1.5 år gammel) i sidste uge for anden gang, denne gang larmede den helt vildt, de lavede den + de rensede laseren
    for FREE, ingen spørgsmål eller bevisbyrder.. lol

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    what ?


    nu har jeg alså benytted mig af den 2årige reklamations ret 1000gange i praksis


    seneste exempel: jeg var nede i hifi-klubben og afleverer min DVD maskine (1.5 år gammel) i sidste uge for anden gang, denne gang larmede den helt vildt, de lavede den + de rensede laseren
    for FREE, ingen spørgsmål eller bevisbyrder.. lol



    Ja det er sku super god service.
    Men bare fordi de levere en god service og laver tingene på garanti så er det jo ikke sikkert at loven er sådan. De må jo godt stille kunden bedere end købeloven men ikke ringer


    Edit: sorry for ot. Ikke mere herfra.


    Men ja g5 er en super mus hvis du spørger mig

  • ja G5 refresh
    haved engang G7 den røg lige så hurtigt retur, kan ikke bruges til seriøst gaming, når batteriet er under 50% så virker musen ikke optimalt, og så er der jo ikke mange timers efektiv spille tid selv om der er et extra batteri med