Fladskærms TV

  • Hej Tweakere.


    Jeg skal have købt mig et godt fladskærms TV. Derfor vil jeg høre jer om i kender nogle gode websider, som skriver om emnet, anmelder produkter etc., så man kan danne sig et godt indtryk af markedet.



  • Det er fandme også et godt fjernsyn hvor meget endte du med at komme af med inden den var leveret og det hele ??

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg ville gætte på 10500 kr. incl. alt så fremt den pris på deres hjemmeside var gældene.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

  • Det er jo lang tid siden jeg har købt det og der var det noget dyrere. Men betalte 13150,00 inck fragt som var ca. 150 pund. Da jeg købte det var den billigste pris jeg kunne opnå i Dk 19000 + levering så synes selv det var en ok deal jeg fik. Ved spørgsmål om varen og levering var der svar på mail fra shoppen indenfor en time. Super service

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Handlede mit 42" Mirai 1080p hos Labtech.. :)..


    Er faktisk rigtig godt til freds med det - SUPER billede.. Det skal dog siges, at jeg bruger den på computerskærmen, så jeg har ikke haft mulighed for at teste TV-Tuner endnu ;D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Handlede mit 42" Mirai 1080p hos Labtech.. :)..


    Er faktisk rigtig godt til freds med det - SUPER billede.. Det skal dog siges, at jeg bruger den på computerskærmen, så jeg har ikke haft mulighed for at teste TV-Tuner endnu ;D


    Det kommer nu an på hvor meget man kræver af sit TV... jeg bruger Tv'et utroligt meget og kunne ikke finde på at købe noget menmindre det virklig er i den høje ende...

  • Quote

    Originally posted by Svan


    Det kommer nu an på hvor meget man kræver af sit TV... jeg bruger Tv'et utroligt meget og kunne ikke finde på at købe noget menmindre det virklig er i den høje ende...


    Kan du ikke lige skrive det der igen? Jeg fatter totalt hat :crazyeyes:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Mirai fjernsynet du nævner er ikke dårligt, men jeg ville aldrig kunne finde på at hænge det op da jeg er noget mere krævende når vi taler billede, fx Pioneer 507 eller 508, eller Sony's X serie som nogle eksempler...

  • Hvis jeg skulle vælge et TV lige nu skulle det være Philips 37PF9731D.... Har ALDRIG set et billede som på den skærm.... Og da vi har haft flere andre Philips skærme kan jeg simpelthen ikke undværre ambilight... Nogen siger at det er noget pjat (tror bare de er misundelige) men jeg kan ikke undværre det..!


    Og efter at philips har fået rettet fejlen på selve panelet kan jeg slet ikke se en skærm der kan komme op på siden af denne (set med mine øjne, med fare for at blive totalt flamet af panasonic og sony fanatikere)..


    Så det ville jeg helt sikkert kigge mere på hvis jeg var dig.. Tror der er mange på recordere.dk der er helt enige med mig i det.. :D

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Originally posted by xdream
    Hvis jeg skulle vælge et TV lige nu skulle det være Philips 37PF9731D.... Har ALDRIG set et billede som på den skærm.... Og da vi har haft flere andre Philips skærme kan jeg simpelthen ikke undværre ambilight... Nogen siger at det er noget pjat (tror bare de er misundelige) men jeg kan ikke undværre det..!


    Og efter at philips har fået rettet fejlen på selve panelet kan jeg slet ikke se en skærm der kan komme op på siden af denne (set med mine øjne, med fare for at blive totalt flamet af panasonic og sony fanatikere)..


    Så det ville jeg helt sikkert kigge mere på hvis jeg var dig.. Tror der er mange på recordere.dk der er helt enige med mig i det.. :D


    Pioneer og pana, og så har Sony's X serie virklig også en kanon billede efter min mening hvis vi skal over i LCD afdelingen...

  • Jeg købte mit Samsung M86 40 tommer for er par uger sider der er det bedste billed til dato har set det ligger i 12500 i tyskland.


    1080
    15000-1 kontrast
    3 X HDMI indgange
    deres nye Mserie paneler.

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

    Rettet 2 gange, sidst af ramses_1109 ().