Gamer Måtte !?

  • Jeg bruger igen icemat til min g7, den køre godt på den.
    jeg brugte min nova winner max en time. Den synes jeg var spild af penge, da det er som om jeg rykker musen i hak.


    Så var der nogen her inde som sagde den skulle renses af, Fordi der sad en hinde på.
    Men det var det samme.


    Er der nogen som får musen til at glide så godt som icemat, som bare ikke er lavet af glas?

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Okay det holder ikke til Lan-hygge men jeg bruger simpelthen min bordplade som jeg vil definere mellem en Icemat og så har den en meget meget lille smule textur hvilket gør at der er grip. Så hvergang jeg køber en måtte bliver jeg skuffet da min bordplade er bedre.


    Det er egentlig en træbordplade men den har fået sådan en "coat" af et eller andet jeg ikke kan definere.


    SÅ TRÆ BORDPLADE...
    ellers tyr jeg til Icemats.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by Susperia
    Jeg bruger igen icemat til min g7, den køre godt på den.
    jeg brugte min nova winner max en time. Den synes jeg var spild af penge, da det er som om jeg rykker musen i hak.


    Så var der nogen her inde som sagde den skulle renses af, Fordi der sad en hinde på.
    Men det var det samme.


    Er der nogen som får musen til at glide så godt som icemat, som bare ikke er lavet af glas?



    Hmm lyder sku underligt...
    Min G5 køre bedre på Nova'en end den gjorde på min Icemat og Steelpad S&S

  • Kan anbefale Steelpad QcK. Bruger den sammen med en MX518 og det er en herlig kombination! Kunne godt tænke mig en Logitech G5 når min MX518 ik virker mere, men jeg beholder min QcK!

  • Bruger Steelpad S&S sammen med Microsoft Habu...


    Har prøvet en hel del udover den :D


    men den bedste kombo med G5 jeg har prøvet er Qpad CT 4mm...

  • Quote

    Originally posted by recruit



    Hmm lyder sku underligt...
    Min G5 køre bedre på Nova'en end den gjorde på min Icemat og Steelpad S&S


    Ja havde også kun hørt godt om den, Derfor jeg blev skuffet, jeg havde en mx1000 da jeg fik den.
    Så håbede den var bedre til min g7, Den var så også en smule bedre, men ikke nok.


    Har du renset den i noget?

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Jeg har en del forskellige bruger mest min QcK heavy og 5L.


    5L er lavet til at være specielt god til laser mus så den er måske værd at kigge på. Når det er sagt så virker alt smukt på en QcK heavy.


    Steelseries har også lige lanceret en ny måtte du kan tage et kig på. Det nok en af de glatteste overflader jeg har set på en mousepad ever. Den ser så også rigtig fed og stilet ud.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Susperia
    Jeg bruger igen icemat til min g7, den køre godt på den.
    jeg brugte min nova winner max en time. Den synes jeg var spild af penge, da det er som om jeg rykker musen i hak.


    Så var der nogen her inde som sagde den skulle renses af, Fordi der sad en hinde på.
    Men det var det samme.


    Er der nogen som får musen til at glide så godt som icemat, som bare ikke er lavet af glas?


    Har lige fået min G5 Refr. og har det samme problem.
    Har aldrig oplevet det med min MX518

  • Steelpad 5L her. Love it, sammen med G5 laser

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.