Køb af Grafikkort til agp 8x

  • Davs alle på Tweak.dk jeg har brug for et råd. Jeg står og skal til at købe mig et grafikkort, men det bundkort jeg har er håbløst forældet. Jeg har ikke råd til nyt bundkort også, så ville hører om der er nogle der har en god ide til hvilket graffikkort til agp 8x port, jeg skal invistere i? (maxpris 1500 kr) har kigget lidt på club 3d nvidia geforce 7600 GT, men vil ikke kaste mig ud i et køb, før jeg har fået konsulteret nogle vidende personer som jer, vær sød at hjælpe

  • Hejsa technoblaat og velkommen til tweak.dk.


    Jeg har flyttet din tråd til Hardware og Tilbehør da Køb og Salg kun er til at købe af og sælge til andre brugere her på siden. Hvis du fremover evt. er i tvivl om hvor de enkelte tråde skal placeres kan du altid finde hjælp her, hvor du også kan finde mange andre oplysninger.


    Nu hvor jeg er i gang med at henvise til en masse læsestof vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.


    Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.


    Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.


    Mvh
    Heidi

  • Hvad mobo er det lige du har?

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU