Min computer genstarter!

  • Jeg har det problem min comp genstarter, men jeg har hørt nogle sige af den bliver for varm?.. Men nogle gange når jeg starter den op så efter 2 min så genstarter den, så jeg tror ikke det er det som er problemet.


    Hjælp!

  • Hejsa Nighthawkki og velkommen til tweak.dk.


    Jeg har flyttet din tråd til Hardware og Tilbehør da det er her sådanne forespørgsler hører hjemme. Hvis du fremover evt. er i tvivl om hvor de enkelte tråde skal placeres kan du altid finde hjælp her, hvor du også kan finde mange andre oplysninger.


    Nu hvor jeg er i gang med at henvise til en masse læsestof vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.


    Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.


    Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.


    Mvh
    Heidi

  • Quote

    Originally posted by Nighthawkki
    Jeg har det problem min comp genstarter, men jeg har hørt nogle sige af den bliver for varm?.. Men nogle gange når jeg starter den op så efter 2 min så genstarter den, så jeg tror ikke det er det som er problemet.


    Hjælp!


    Hej du



    Må vi få specs på computeren?

  • - INTEL CORE2DUO E6420, 4MB CACHE (CONROE)
    - ASUS BUNDKORT P5ND2 SE (NVIDIA NFORCE)
    - 512MB DDR3 GEFORCE 8800GTS (2X DIGITAL DVI), NVIDIA, INNO3D
    - 250GB SATAII HARDDISK, 7200RPM
    - 1GB DDR2 667MHZ RAM, PC5300 *DUALCHANNEL*
    - DUALLAYER DVDBRÆNDER +/-
    - 550W XILENCE (ATX 2.2) ULTRA STØJSVAG STRØMFORS.
    - COOLERMASTER ELITE KABINET
    - UNDERSTØTTER SATAII OG SATA-RAID
    - LPT PORT
    - 6 USB PORTE (2 PÅ FRONT)
    - 5.1 SURROUNDSOUND LYDKORT
    - 10/100MBIT NETKORT (ADSL M.M...)


    Når den genstarter starter den helt nomarlt op ligesom når man tænder computeren.

  • Hvis det er grundet en blaster orm, vil den også genstarte som hvis du tændte den selv. Det der er interessant er, om den INDEN den genstarter tæller ned? Altså kan du se et vindue hvor den skriver, at den genstarter i løbet af 60 sekunder?