armor lcs+quad 2.4

  • jeg overvejer at købe begge dele (thermaltake armor lcs og Intel Core 2 Quad Q6600) men jeg tænkte på om standard udgaven af cpu waterblock'en fra armor understøtter quad-coren? ellers er der jo ikke meget ved det...nogen der har en ide om det ?

  • Umiddelbart ville jeg mene at man skal holde sig fra "vandkølings pakker" og derudover så ville jeg aldrig kunne finde på at smide noget som helst vandkøling ind i min comp. som var lavet af Themaltake...

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Umiddelbart ville jeg mene at man skal holde sig fra "vandkølings pakker" og derudover så ville jeg aldrig kunne finde på at smide noget som helst vandkøling ind i min comp. som var lavet af Themaltake...


    har du da noget specielt imod Tt eller dårlige erfaringer? jeg synes, at deres udgave af vandkøling lyder fint i armor kabinettet. pumpe der sender 500 liter rundt i timen og er støjsvag. en kæmpe radiator, med to blæsere. altså lyder ikke som om, at der skulle være noget i vejen med udstyret. men passer det sammen?

  • de laver det bare for dårligt...ganske enkelt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    de laver det bare for dårligt...ganske enkelt.


    Ja, så enkelt kan det vel siges... har ikke selv prøvet det, men har hørt skrækhistorier fra diverse mennekser hvor blokkene er flækkede pumpen er stået af etc. og det ender med at de har brugt flere penge på et dårligt vandkølingssystem, end de ville have brugt på et godt et...