Harddisk problem!

  • Problemet er at jeg kan se min hardisk i BIOS.. 320gb bla bla bla.. så det vil sige at den er der. Men problemet ligger at når jeg starter windows kan den ikke ses der. Altså jeg kan kun se min gamle hardisk, men ikke den ny. Nogen der har nogle forslag?


    på forhånd tak

  • Højerklik på Denne computer > egenskaber > hardware > enhedshåndtering


    Her finder du fanen diskdrev højerklikker på den og vælger "søg efter hardwareændringer"


    [Blocked Image: http://alcoholic.dk/view.php?id=2167]


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • den er på listen, når jeg går ind i egenskaber og kigger kan jeg se dens kapacitet og sådan noget.. kun hvor der står status står der not initialized.. eller noget i den stil.. har engelsk xp

  • Quote

    Originally posted by Tini-Bini
    den er på listen, når jeg går ind i egenskaber og kigger kan jeg se dens kapacitet og sådan noget.. kun hvor der står status står der not initialized.. eller noget i den stil.. har engelsk xp


    Ahh okay. Men ja, så skal du som DonRon siger lige en tur ind i diskhåndtering.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • hmm måske er det mig.. men jeg kommer ind nærmest i samme vindue ligesom igennem denne computer og og diskhåndtering.. hvis jeg højre klikker på den igennem administrative ting.. men jeg kan ikke finde aktiverings eller formaterings menu.. knapper.