Antec Nine Hundred

  • hey...


    overvejer at "saml-selv" på SHG, Kabinettet falder nok på et Antec Nine Hundred.. jeg læst rundt omkrig at det kan være et problem med støj fra blæserne + at der ikk rigtig er nogen indikator for om pcen er tændt!!!


    ..er dette alvorlige problemer i Antec Nine Hundred?, eller har man måske mulighed for at skifte blæserne ud og adstatte dem med nogle mindre støjende?


    .. vis i fraråder mig at købe Antec Nine Hundred, kan i så ikk li komme med et andet bud på hvilket et jeg skal vælge, må maks koste 1000, og skal være nået ligende Silverstone Temjin TJ07 eller nået i samme stil! (altså uden alt for mange dimser rund omkrig, og meget enkel!)

  • Er 99.9% sikker på at du kan udskifte blæserne.. medmindre det er nogle super specielle nogle.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Tag nine hundres og nedsæt strømtilførsel til blæserne..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Enig, på laveste setting er det grafikkort og hardisk jeg lægger mest mærke til.


    Og jeg syntes nu at 2X120 mm med neonblåt lys er en udemærket indikator for om min pc er tændt eller ej :P

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr