PC fryser efter alt-tab?

  • Hep


    Min PC fryser når jeg tabber ud og ind i WoW :(
    Først troede jeg det var fordi mine 3 HDDs var for varme, hvilket de osse var, men efter de blev kølet af fryser det stadig? Er det mine ram der giver op? Eller er det PSUen efter jeg købte min 3. HDD for nylig?


    Jeg er begyndt at få fejl fra status linien: "Windows - Forsinket skrivning mislykkedes. Windows kunne ikke gemme alle data for filen H:\$Mft. Data er blevet mistet. osv..."

    :] |Asrock ConroeXfire|C2D E6400|A-data PC2-5300|Radeon 1950Pro| :]

    Rettet en gang, sidst af and2222 ().

  • Du kan nemt tjekke om det skulle være dine ram med memtest
    http://www.memtest86.com/


    Bare smid det over på en cd eller diskette og boot på den, så tjekker den om dine ram fejler noget :)

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • kør wow i windows mode og full screen - det er en software bug...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by xdream
    Du kan nemt tjekke om det skulle være dine ram med memtest
    http://www.memtest86.com/


    Bare smid det over på en cd eller diskette og boot på den, så tjekker den om dine ram fejler noget :)


    man behøver vel ikke købe det, man kan vel bare hente det gratis i freedownload sectionen ?


    :cheers:

  • Quote

    Originally posted by DonRon


    man behøver vel ikke købe det, man kan vel bare hente det gratis i freedownload sectionen ?


    :cheers:


    Øøh jah... Self.. Synes heller ikke jeg skrev noget om at købe?? Linkede bare til deres officielle hjemmeside :)

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • ja ok men hvorfor skriver de at det koster $10.95
    når man kan hente det gratis i download sectionen
    det kan jo ikke være en tryel, når det ikke skal installeres...


    :$

  • kan j være at der som meget andet software er mange udvidede funktioner i den man køber...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by and2222
    Jeg er begyndt at få fejl fra status linien: "Windows - Forsinket skrivning mislykkedes. Windows kunne ikke gemme alle data for filen H:\$Mft. Data er blevet mistet. osv..."


    Få fat i Western digital lifeguard Diagnostics og kør en test på alle harddiske.
    Mit gæt er dog at det er den harddisk hvor wow ligger.


    Når en hd er tæt på at dø eller der er nogle steder den ikke kan læse, så kan computeren føles ekstremt sløv fordi den bruger meget energi på at prøve at læse fra et ødelagt sted.


    Er der fejl vil jeg råde dig til at hente R-studio, det er et fænomenalt program som kopierer alt det den kan over på en anden harddisk i samme mappeform.


    Eller også skal MFT bare gøres større.. det kan diskeeper hjælpe dig med.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

    Rettet en gang, sidst af Azjo ().

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    det har du ret i, det også der for jeg spørger


    nogle der ved det


    Det står på deres side. Det du betaler for er hvis du vil have tildsendt en CD med programmet. Downloader du selv er det gratis!


    /ask

  • Det er fixet i den patch der bliver udgivet idag, der har været en memoryleak som blev større og større hver gang du alt tabber ud.


    Men den skulle være fixet idag.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr