Vandkøling og skruer??

  • Jeg skal til at montere mit vandkøling (waternewbie) her når jeg får ferie om et par uger, men mangler at finde ud af hvilke skruer jeg skal bruge i mine rad's - hjælp


    Jeg har en HW Labs X-Flow 120 rad og en HW Labs Black Ice Pro 120.
    -noget i stil med den her:


    [Blocked Image: http://www.alcoholic.dk/view.php?id=2118&thumb=false]


    Der står i beskrivelsen til den at den har "Self-tapping 120mm fan and case mounting holes for ease of installation" - hvad dælen mener de med det?


  • Er ikke sikker, men det må være fan-shroud (blæsermontering).


    Du kan bruge disse eller disse skruer, fra Vcore. :)

  • Quote

    Originally posted by Cyclups
    der plejer at følge nogle skruer med som også passer i længden så man heller ikke skruer skruerne ned i selve radiatoren.


    Det da sandt.. Det er dem jeg bruger i min egen.. :O havde jeg lige glemt. :$

  • Quote

    Originally posted by dB1


    Der står i beskrivelsen til den at den har "Self-tapping 120mm fan and case mounting holes for ease of installation" - hvad dælen mener de med det?


    Self-tapping betyder selvskærende...
    Den gamle BIP serie brugte almindelige skruer til montering af blæsere...


    De fleste nye radiatorer bruger enten M3 eller M4 skruer, hvor der er gevind i selve shrouden på radiatoren...
    /Thomas

  • Problemet er at dem der fulgte med kan jeg ikke længere finde, har så været i det lokale byggemarked og købt både M4 og M3 maskinskruer - men ingen af dem passer rigtigt i (M4 har præcist samme størrelse som hullet, men gevindet tager ikke fat).


    Må prøve at bestille lidt af dem fra vCore (måske)