Hvilken bærbar bør jeg købe..?

  • Hej alle sammmen..
    Tænkte at der var nogle, som kunne give nogle gode råd ved køb af bærbar. Eventuelt hvad i vil anbefale (Set ud fra mine krav nederst). Jeg har det sidste stykke tid set på forskellige bærbare og fundet især ASUS G1 Notebook og IBM N100 vældig interessant:


    Min udmiddelbare tanke er, at købe denne IBM N100 - Model 0768
    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=376439


    Nogle der kender til et bedre køb? - skriv endelig..


    Det jeg leder efter i en bærbar er:


    En "WSXGA+" TFT - skærm
    Max 15 tommer (15.4 gælder også)
    1gB Ram
    Pris under kr. 10.000,-

    CPU: Intel CoreDue 2 E6600 2,4gHz
    Vandkøling: Zalman Reserator 2
    Bundkort: Asus P5B Deluxe
    Harddisk(e): 2 x 120gB, 7200rpm / 16MB, Seagate, Serial Ata II
    Harddisk(e): 1 x 320gB, 7200rpm / 16MB, Seagate, Serial Ata II
    Harddisk(e): 1 x 74gB, 10000rpm / 16MB Raptor, WD, Serial Ata
    Ram: 2 x 1gb DDR2 Kingston HyperX pc2-8500, Dual channel
    Grafikkort: 2x 512mb MSI NVidia NX7900 series, GTO model (SLI)
    Strømforsyning: Seasonic, model S12-600, low-noise, 120mm, 20db, 600watt
    Kabinet: Thermaltake Armor Series Tower

  • har selv en zepto og er ret glad for den.. kig lidt rundt på deres hjemmeside Zepto.dk og se om du kan finde noget spændende..


    deres sevice har jeg også hørt meget godt om..


    desuden har du postet i den forkerte kategori.. denne tråd hører hjemme i HW & tilbehør ;)


    men der er nok snart en mod der flytter den :)

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • Kig i mit sig. Hvis du konfigurer den lidt billigere så er det under 10k på zeptoeksperten.dk


    Nu ved jeg jo ikke hvad du vil bruge din bærbar til. Men det der er der da guf i :D

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet en gang, sidst af KreaTive ().


  • Fed maskine og til en fornuftig pris ;) opløsningen er virkelig lækker, og jeg har det personligt sådan, at man ikke skal ned under 1440 x 900 før det bliver umuligt at multitaske..



    Zeptos service skraber i dag bunden. Man fokuserede tidlgiere på god service, men idag er de simpelthen ikke nok til at servicere...


    Ville ikke vælge en Zepto for tiden, da man kan finde ligeså gode og billigere alternativer på nettet.




    T1 er efter min mening det dummeste køb, som man kan gøre sig.. havde selv S1 til test, og ja den var sgu da fræk, men ydelse, Pris og ikke mindst service, jamen så havde jeg sgu taget en Macbook istedet og smidt windows på den, hvis det var et krav..


    --------------------------------------


    så til mine egne råd ;)


    http://www.novabook.dk/notebooks.html
    På nuværende tidspunkt er der kommet en ny spiller kaldet Novabook på nettet. De kan levere fornuftige maskiner, og jeg har pt en Novabook Arcane til at stå på mit skrivebord til test.. prisen er 10.999, men det er så bygget på en asusbarebone, man får Vista Home premium og office Home and study med i prisen. Dertil kommer de 4 GB ram, 8600 GS med i alt 1 GB ram ( 768 Delt ), Core 2 Duo T7300 og til sidst en medfølgende taske...


    regner med at have en test klar på laptopworld her en af de kommende dage..


    ellers hvis man skal have en zepto, jamen så er det helt klart 6525 jeg ville anbefale..