Earplugs - Icemat Siberia In:Ear vs. Sennheiser CX 300?

  • Hvem vinder: Icemat Siberia In:Ear vs. Sennheiser CX 300


    Afgiv jeres stemme med henblik på:
    - Lydkvalitet
    - Lydisolation (omgivelserne)
    - Komfort


    IKKE på design!


    Begrund venligst valget af jeres stemme.


    edit: Great - glemte at oprette en pol, er der ikke en flink mod?

  • Quote

    Originally posted by Spyro
    Jeg sværger til Sony, når det kommer til Earplugs.


    Men hvis du kun vil have en af de 2 produkter du nævner, så vil Sennheiser nok være det bedste valg.


    Du må meget gerne nævne andre producenter (vil dog være dejligt med modelnummer). De to ovenfor var de eneste producenter jeg kunne finde.

  • Quote

    Originally posted by Huba_99
    Du må meget gerne nævne andre producenter (vil dog være dejligt med modelnummer). De to ovenfor var de eneste producenter jeg kunne finde.


    Jeg har haft et par Sony MDR EX71SL i ca. 2½ år.. Her for små 3 måneder siden måtte de dog lade livet, da de simpelthen var så slidte..


    Men ja.. så kan du jo regne ud hvor glad jeg har været for dem! ;)

  • Jeg ville helt klart gå efter Sennheiser! (har selv sættet der..)


    Men hvis man syntes de her 500-600,- måske lige er i overkanten for et sæt earplugs, så vil jeg helt klart anbefale et sæt Denon AHD-350 til 400,- som alternativ.


    [Blocked Image: http://www.hifiklubben.com/image/prod/DENAHC350WH_2_m.jpg]


    De er meget a'like det man får i CX300, bare billigere..
    Den store forskel ligger i basniveau, det er lidt dybere og med mere punch på i CX300.

  • Tak for jeres svar - vil jeg bestemt overveje!


    dB1 - vil du mene, at de earplugs på billedet, har en bedre lydkvalitet/lydisolation end Icemat's?


  • Skal det forstås som at de gengiver det dybere ned eller at de gengiver mere af det?

  • Quote

    Originally posted by Huba_99
    Tak for jeres svar - vil jeg bestemt overveje!


    dB1 - vil du mene, at de earplugs på billedet, har en bedre lydkvalitet/lydisolation end Icemat's?


    Dem på billedet er ikke bedre end CX300 - men de er 97% det samme, til færre penge..
    Lydkvalitet meget ens, bare en anelse mere bas i CX300, isolation syntes jeg ikke jeg kunne høre nogen forskel på - der er de begge ret gode.



    Quote

    Originally posted by Slacker
    Skal det forstås som at de gengiver det dybere ned eller at de gengiver mere af det?


    Det skal forståes som at CX300 har en dybere bas med lidt mere hastighed på, og når bas går dybere - så er der automatisk også mere af den.


    Jeg kan personligt godt lide bas, derfor valgte jeg CX300 frem for ADH350 - selvom de er 1:3 dyrere..

  • Quote

    Originally posted by Spyro


    Jeg har haft et par Sony MDR EX71SL i ca. 2½ år.. Her for små 3 måneder siden måtte de dog lade livet, da de simpelthen var så slidte..


    Men ja.. så kan du jo regne ud hvor glad jeg har været for dem! ;)


    Har prøvet de omtalte fra Sony, dem fra Creative, dem fra Apple, dem fra iRythms og dem fra KOSS.. Vil rangere dem således:


    Creative
    Apple
    Sony
    KOSS
    iRythms


    Jeg ville nok nuppe dem fra Creative (630 eller 635 alt efter ledningskrav), hvis du ikke vil ofre så mange penge.. Vil du spendere lidt mere, kunne du tage dem fra Sennheiser, jeg har kun gode erfaringer med deres grej.. Men dem Carlsen snakker om skulle være DE BEDSTE..
    Prisen er desværre også bare derefter ;D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Der er også lige en ting man skal huske..


    Det er ikke alle Mp3 afspillere der kan udnytte det fulde af øretelefonernes specs, så kan afspilleren ikke spille i det frekvens område som øretelefonerne kan, er der ikke grund til at give en formue for dem. :)

  • Tusind tak for alle jeres svar..


    Jeg tror jeg bestiller dem fra Apple :)