Hvem har den bedste pc-konfigurator?

  • Hej alle,


    jeg plejer at bruge edbprisers "indkøbsliste" - og her på forum bliver der jo talt varmt for shq, men jeg synes altså ikke deres konfigurator er særlig god. Man kan jo f.eks. ikke se detaljer nok når en vare er valgt.


    Hvad siger i? Er der en bedre forhandler med pc-konfigurator?

    Asus P5Q Pro - Core 2 Duo E6600 2,4 Ghz @ 3,4 Ghz
    Water Cool: XSPC X2O Kit - X2O VGA Block - Innovatek Special 10/8mm - EnzoTech BMR-C1 - Scythe S-Flex SFF21D
    2 X 2GB Corsair XMS2-DHX PC2-6400 800 mhz - Asus 9600GT 1Gb
    Hauppage MCE 150 - NorthQ 500S Giant Thunder
    80Gb Samsung SATA (System) - 2X400Gb Samsung SATA Raid (Data)
    Cooler Master Centurion 590 - MS Vista Home Premium 64-bit

  • Quote

    Originally posted by Fcbforever
    Hej alle,


    jeg plejer at bruge edbprisers "indkøbsliste" - og her på forum bliver der jo talt varmt for shq, men jeg synes altså ikke deres konfigurator er særlig god. Man kan jo f.eks. ikke se detaljer nok når en vare er valgt.


    Hvad siger i? Er der en bedre forhandler med pc-konfigurator?


    Du vælger forhandler ud fra deres pc-konfigurator? Kan du ikke gå ind under "hardware" og bruge "tilføj ti indkøbskurv", eller er det for besværligt?

  • LOL - ja den var god. Det er bare lidt dumt at kigge på et mb der så tilfældigvis ikke passer til CPU osv...tror du forstår. Jeg tjekker altid, men det andet er da smart hvis det virker.


    Har nu aldrig handlet forkert ind pga. det. Men det er da fedt hvis det "spiller"...


    Jeg antager du også mener edbprisers er den bedst egnede så?

    Asus P5Q Pro - Core 2 Duo E6600 2,4 Ghz @ 3,4 Ghz
    Water Cool: XSPC X2O Kit - X2O VGA Block - Innovatek Special 10/8mm - EnzoTech BMR-C1 - Scythe S-Flex SFF21D
    2 X 2GB Corsair XMS2-DHX PC2-6400 800 mhz - Asus 9600GT 1Gb
    Hauppage MCE 150 - NorthQ 500S Giant Thunder
    80Gb Samsung SATA (System) - 2X400Gb Samsung SATA Raid (Data)
    Cooler Master Centurion 590 - MS Vista Home Premium 64-bit

  • Quote

    Originally posted by Fcbforever
    LOL - ja den var god. Det er bare lidt dumt at kigge på et mb der så tilfældigvis ikke passer til CPU osv...tror du forstår. Jeg tjekker altid, men det andet er da smart hvis det virker.


    Har nu aldrig handlet forkert ind pga. det. Men det er da fedt hvis det "spiller"...


    Jeg antager du også mener edbprisers er den bedst egnede så?


    Tror lidt han mener at du bare kan bruge indkøbskurven ved SHG til at sammensætte din PC!


    Mvh Stubkier

  • Jeg er fuldstændig enig i at der mangler noget information omkring deres varer i deres konfigurator hos shg, men hvis du trykker på i'et lige under den valgte vare så får du varen at se og det er faktisk en rigtig dejlig funktion som mangler mange andre steder.


    Men jeg ville da aldrig vælge butik efter hvor god deres konfigurator er. Det er da for langt ude :crazyeyes:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by dna
    Men jeg ville da aldrig vælge butik efter hvor god deres konfigurator er. Det er da for langt ude :crazyeyes:


    - Anders


    Enig, men så kan man da se hvad der passer sammen. Anyway, jeg holder mig så videre til edbprisers, og finder billigste forhandler derfra...der er nemlig også smart ;)

    Asus P5Q Pro - Core 2 Duo E6600 2,4 Ghz @ 3,4 Ghz
    Water Cool: XSPC X2O Kit - X2O VGA Block - Innovatek Special 10/8mm - EnzoTech BMR-C1 - Scythe S-Flex SFF21D
    2 X 2GB Corsair XMS2-DHX PC2-6400 800 mhz - Asus 9600GT 1Gb
    Hauppage MCE 150 - NorthQ 500S Giant Thunder
    80Gb Samsung SATA (System) - 2X400Gb Samsung SATA Raid (Data)
    Cooler Master Centurion 590 - MS Vista Home Premium 64-bit

  • Quote

    Originally posted by Fcbforever


    Enig, men så kan man da se hvad der passer sammen. Anyway, jeg holder mig så videre til edbprisers, og finder billigste forhandler derfra...der er nemlig også smart ;)


    Husk på at det ikke nødvendigvis er en smart ide, hvis det er en dårlig forhandler. Så kan det ende med at blive det dyreste sted. Og man kan nærmest udvikle mavesår fordi man skal slås med forhandleren for at få bragt tingene i nogenlunde orden.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------