Tastatur til bærbar ibm?

  • Hej folks


    Sidder lige og kigger på bærbar computer, og har fundet en relativ bilig ibm t42. MEN den er med engelsk tastatur...!!


    Er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe et danske tastatur til sådan en svend? er det til at skifte??


    ellers skal jeg bare finde en anden?

  • Det gik sq hurtigt!


    Men det tastatur du linker til er med touchpad og trackball und alles... kan man mon ikke bare købe selve tastepladen - eller hvad den heder


    Kan være jeg bare lever med at ændre opsætningen... det er trods alt ikke mange taster det drejer sig om...

  • Quote

    Originally posted by YzzE
    Det gik sq hurtigt!


    Men det tastatur du linker til er med touchpad og trackball und alles... kan man mon ikke bare købe selve tastepladen - eller hvad den heder


    Kan være jeg bare lever med at ændre opsætningen... det er trods alt ikke mange taster det drejer sig om...


    Det er kun med trackpoint. Trackpadden sidder foran på palmrestet.


    Trackpointen er bygget ind i tastaturet, så der er kun et varenummer.


    http://www.laptops.dk/product_…d4b67c8840511b33c578c12fd

  • Som det allerede er nævnt er det meget nemt at skifte (det er 2-3 skruer og så er det løst). Hvis det har interesse har jeg vidst et liggende med en enkelt løs tast (fik et nyt fra IBM da den var løs). Bortset fra tasten er det i fejlfri stand.


    /ask

  • ahh nu er jeg med:) blev bare forvirret af det billed der var i linket - med touchpad, palmrest og hele skidtet.


    Jacobask - jeg skal nok ud at kigge på den i weekenden... så vender lige tilbage hvis det blir aktuelt!


    hvor meget skal du evt. ha for det? - hvilken tast er den gal med? - og kan det evt. limes?


    /jeppe