X-fi extremegamer vista64 driver

  • Jeg har ikke kunne få lyd i de bagerste højttalere, 5,1 og nu er der kommet en ny driver, slettet den gamle,genstart, og kørte den nye, men der er stadig ikke lyd i dem når jeg tester dem og lyden skal komme bagfra er det dem foran der siger noget igen, skal lige siges at det virker perfekt i xp, og det er det eneste problem jeg med vista64 og det største, træt af at skulle kører xp for at kunne spille med ordenlig lyd.

    Asus roc strix z390-f gaming, I9 9900k på vand,
    Msi Geforce rtx ventus 8Gb
    32Gb hyperX, 1333 dual
    Samsung 970 evo plus nvme 500Gb,970 win10p ,evo plus nvme 1tb spil,860 evo 500Gb lager
    Corsair 750m psu, Samsung rog strix xg258, Samsung 27” buet skærm
    2 ek-m2 nvme heatsink

  • Indstiller du speaker-setup via kontrolpanelet, eller bruger du Audio Console? Ved mig duer det i kontrolpanelet vidst ikke rigtigt, af en eller anden grund.


    Jeg er godt nok også ved at blive temmelig desperat mht. X-fi i Vista.
    Btw. kan du i øvrigt optage noget via "What-you-hear" uden at optagelsen skratter og gør ved? (ikke at det har noget med topic at gøre :O)

  • Quote

    Originally posted by Simon Jensen
    Indstiller du speaker-setup via kontrolpanelet, eller bruger du Audio Console? Ved mig duer det i kontrolpanelet vidst ikke rigtigt, af en eller anden grund.


    Jeg er godt nok også ved at blive temmelig desperat mht. X-fi i Vista.
    Btw. kan du i øvrigt optage noget via "What-you-hear" uden at optagelsen skratter og gør ved? (ikke at det har noget med topic at gøre :O)


    Jeg har ikke prøvet at optage noget, jeg har prøvet alt med mit problem Creative sucks, det kunne være man skulle prøve onboard lyd, om det virker rigtigt.

    Asus roc strix z390-f gaming, I9 9900k på vand,
    Msi Geforce rtx ventus 8Gb
    32Gb hyperX, 1333 dual
    Samsung 970 evo plus nvme 500Gb,970 win10p ,evo plus nvme 1tb spil,860 evo 500Gb lager
    Corsair 750m psu, Samsung rog strix xg258, Samsung 27” buet skærm
    2 ek-m2 nvme heatsink

    Rettet en gang, sidst af Schimmell ().