Hva' hedder sådan en?

  • Hej eksperter!


    Jeg har netop købt en lækker ny køler til min cpu (Scythe Infinity), desværre er jeg i min iver for at afmontere den gamle køler kommet til at ødelægge den plastik-ramme hvorpå man fastspænder køleren. Mit spørgsmål til jer hardware-eksperter er nu, hva' hedder sådan én? Er det overhoved noget man kan købe som løs-del? (Det var vel reelt to spørgsmål :roller:)


    Vh.
    Diego

  • en bagplade må vel være det nærmeste man kommer......men er det den til scythen du har ødelagt i din iver eller blot den originale ?...eller benytter scythen den originale ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hej Fragman!


    Det er originalen, som er monteret på motherboardet. Jeg har forsøgt at indramme den på det vedhæftede billede. Det er den sorte plastik ramme jeg snakker om :)


    Vh.
    Diego

  • Hmm, er kommet lidt tættere på et navn for en sådanne. Det kaldes en 'retention bracket'. Skulle der være nogen der kender til steder i dk, hvor man kan købe den, så skriv endeligt :rolleyes:


    Diego

  • spørg nogle it-forhandlere som midtdata, shg osv. de har nok nogle liggende du kan købe billigt :9xo

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • :crazyeyes: Måske en standart Cpu køler holder :P :T Til socket 993/am2 :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"