SAMSUNG 22" 226BW - POWER blåt lys

  • Til dem (inklusive mig selv), der finder det blå lys (LED) ved power knappen irriterende, har jeg en umiddelbar hurtig og effektiv løsning. Du skal bruge følgende (vær forsigtig i hele processen):


    1. stjerneskruetrækker
    2. vandfast permanent sort speedmarker tusch.


    Afmontér alle kabler etc fra skærmen. Læg skærmen vandret på et blødt underlag med billedfladen nedad. Afmontér foden og holderen til foden. Brug stjerneskruetrækkeren til at afmontere hele det sorte bagpanel (2 skruer i hver side nederst og en enkelt bag ved ved der hvor holderen har siddet). Afmonter hele det sorte plastik bagpanel. Find stedet hvor ledningen fra selve billedpanelet er monteret i en lille hvid port og træk det ud (forsigtigt). Løft selve billedpanelet væk fra det sorte plastik frontpanel (ramme) og placer det forsigtigt (stadig med billedflade nedad) på tilsvarende blødt og vandret underlag. Tag det sorte plastik frontpanel (ramme) og afmonter de to skruer (med det lille printkort) der sidder nede ved funktionsknapperne. Så er der frit tilgængeligt til bagsiden af det transparente plastik stykke der sidder umiddelbart bagved powerknappen. Brug den sorte speedmarker til at male den gennemsigtige (transparente) del sort (og uigennemsigtig). Montér igen de to skruer der sidder bag funktionsknapperne med et lille printkort. Monter selve billedpanelet tilbage i frontpanelet. Tilslut det lille hvide stik i porten igen. Monter det sorte plastik bagpanel (vær OBS på ledning ikke kommer i klemme). Monter fodholder og fod. Installer kabler og installer skærm på sin plads igen og tænd pc og skærm, så skulle den være klaret.

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Nice, fin guide :)
    Jeg har klaret det med et stykke rød tape ;)


    RØD tape? :D.. Ser det ikke :crazyeyes: ud? - Pic ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    jo det ser træls ud.. men bedre end de 1200W lige i æsken ;)


    Haha :D.. Heldigt jeg har Mirai så :finger:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]