Hvilket kabinet?

  • Jeg er lige nu den stolte ejer af et Xaser III Lanfire kabinet, men da jeg i vinters skiftede hele mit system ud, og er gået over til noget oc, må jeg erkende at mit Lanfire ikke helt kan klare mosten, og at hele systemet kører en tand for varmt for min smag. Nu har jeg så kigget på disse her, men ved ikke helt hvilket der egner sig bedst.


    Silverstone T07
    http://www.caseking.de/shop/ca…64acf1d6fe4fd0a419ed3dcfd


    Silverstone T09
    http://www.caseking.de/shop/ca…64acf1d6fe4fd0a419ed3dcfd


    Antec P-182
    http://www.caseking.de/shop/ca…64acf1d6fe4fd0a419ed3dcfd


    Cooler Master Stacker Tower STC-T01-UWK Rev. 2 - black
    http://www.caseking.de/shop/ca…64acf1d6fe4fd0a419ed3dcfd


    Lian Li PC V2100B Plus II - black
    http://www.caseking.de/shop/ca…64acf1d6fe4fd0a419ed3dcfd


    Jeg ved at alle disse er highend Cases, og de skal bruges til det system der står i min signatur.
    Designmæssigt synes jeg Silverstone kabinetterne er flottest, dog også vild dyre.
    Coolermaster er billigere, men designet er ikke helt mig.
    Har nogen af jer tidligere erfaring med nogle af disse kabinetter, og evtl et til salg.
    :idea: :idea:

    [COLOR=deeppink][SIZE=7]
    CPU: E6400 3,3Ghz Oc.......... ..........PSU: TT-Toughpower 850W
    MOB: GA - 965p-DS4........................Ram: hmmm
    Grafik: XFX 8800 GTX.......................Desktop: G7 mus og G15 Kb fra Logitech
    Chase: Silverstone T07................Skærm: Fuj-Siem L22W3 22" Widescreen LCD
    Cpukøler: Zalman CNP s9700 led....HDplads: 4 tb
    [/SIZE]

  • ja det hører til i hardware, ik i køb og salg :)


    Anyway, køb gardinet, og så er den overstået - eller det der cooler master med 2 af de hd skuffer jeg har :) ... eller et af de andre ....
    ps. du blev overbudt på de diske i går - efter jeg gik i seng

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • tjah kan være tråden er placeret forkert, men vil jo gerne købe dem, så hvis nogen har et til salg så kunne jeg altså have interesse.



    Tråden om stationær gaming comp skal vist også flyttes så.....


    ja så det med raptorerne...... lidt træls men så må jeg jo lave en ny tråd..... men tvivler på at få dem til den pris igen!

    [COLOR=deeppink][SIZE=7]
    CPU: E6400 3,3Ghz Oc.......... ..........PSU: TT-Toughpower 850W
    MOB: GA - 965p-DS4........................Ram: hmmm
    Grafik: XFX 8800 GTX.......................Desktop: G7 mus og G15 Kb fra Logitech
    Chase: Silverstone T07................Skærm: Fuj-Siem L22W3 22" Widescreen LCD
    Cpukøler: Zalman CNP s9700 led....HDplads: 4 tb
    [/SIZE]

    Rettet en gang, sidst af Jordanisa ().

  • Selv har jeg set meget på netop alle de kabinetter, og jeg ender nok med at købe et antec p182. Desværre har de været udsolgt i over 1 mdr. på edbpriser. Men regner med det snart kommer ;)
    Det er simpelthen genialt fra a-z. lyddæmpene over alt, kabelføring på bagsiden, smart design, ja jeg synes det har det hele :)


    Vh Steew

  • Silverstone TemJin SST-TJ07S-W - silver er meget flot og fedt imo


    men


    Antec Case Performance One P-182 SE - Gun Metal Black er mere mig må jeg sige (Har det selv hehe, dog 180 versionen)


    og det er jeg MEGET glad for, det er desværre bare lidt tungt. Men det er kvali!

  • jeg har muligheden for at købe et temjin 07 brugt til 1500kr men er ikke helt sikker. har kigget reallife på antec kabi og det virker skam lækkert, men jeg er mere til stilen og funktionaliteten i temjin tror jeg..... selvom det vist er lidt kompliceret i starten at sætte alle ting i det ! men må sige at lyddæmpning selvfølgelig virker attraktiv, og her har t07 vist ikke sin styrke :crazyeyes: :boxed: :crazyeyes:

    [COLOR=deeppink][SIZE=7]
    CPU: E6400 3,3Ghz Oc.......... ..........PSU: TT-Toughpower 850W
    MOB: GA - 965p-DS4........................Ram: hmmm
    Grafik: XFX 8800 GTX.......................Desktop: G7 mus og G15 Kb fra Logitech
    Chase: Silverstone T07................Skærm: Fuj-Siem L22W3 22" Widescreen LCD
    Cpukøler: Zalman CNP s9700 led....HDplads: 4 tb
    [/SIZE]

  • Nu nævner du design, det kabinet jeg personligt syntes er klart pænest af dem du nævner - det er Temjin 07!


    ..men nu er design jo meget individuelt, så det må du overveje om det er smart kabel routing og støjdæmning der vægter højest eller om det virkelig er designet..

  • tror prioriteten er airflow, design, støj ... og et sted ind imellem også vægt, byggekvalitet og hvor praktisk det er at arbejde med.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • jeg tror vægten på dem alle ligger nogenlunde på samme niveau. støjdæmpning er nice men ikke et must. Af de 5 kabinetter foroven tror jeg antec har det dårligste airflow, og temjin 07/09 har de bedste!
    Design, tjah kunne godt tænke mig at få det paintbrushed, men ved ikke hvad den slags koster?!
    Hvis kender nogen, eller noget til priser og personer på fyn der gør den slags må de gerne sige til !


    Min pc skal mest af alt kunne performe, og have plads til det bedst mulige airflow, og derved skabe den højest mulige performance. Vandkøling lyder da også spændende men det koster jo alt for meget ! (medmindre nogen ved hvor man kan købe den slags billigt


    Håndtering er en anden sag, hvor jeg personlig har på fornemmelse at antec 182 og t09 har de bedste forudsætninger, ligeledes coolermaster. Lian-li virker lidt kompliceret, og t07 har fået en del dårlige anmeldelser der går på håndteringen!


    Pris spiller også ind, men jeg tror prislejet ca er det samme!




    Doh, jeg bliver helt forvirret over alt dette



    Hvis nogen har nogen erfaringer med bland andet lignende lian-li kabinetter eller med coolermaster stacker så fortæl endelig!

    [COLOR=deeppink][SIZE=7]
    CPU: E6400 3,3Ghz Oc.......... ..........PSU: TT-Toughpower 850W
    MOB: GA - 965p-DS4........................Ram: hmmm
    Grafik: XFX 8800 GTX.......................Desktop: G7 mus og G15 Kb fra Logitech
    Chase: Silverstone T07................Skærm: Fuj-Siem L22W3 22" Widescreen LCD
    Cpukøler: Zalman CNP s9700 led....HDplads: 4 tb
    [/SIZE]

    Rettet en gang, sidst af Jordanisa ().

  • Jeg er selv på vej ud og købe TJ09 skal bare lige finde det bedste sted at købe... Har dog kun hørt godt om TJ09 og 07 og skulle eftersigende være utrolig nice kvali.

  • Quote

    Originally posted by DKsDEVIL
    jeg ligger inde med et Antec p180 sølv med 2 extra sorte sider.


    og et stacker med en extra hdd box.


    kan afhentes for 400.- stykket i århus gider ikke sende.


    som skrevet på din tråd har du nogle billedeR?

    [COLOR=deeppink][SIZE=7]
    CPU: E6400 3,3Ghz Oc.......... ..........PSU: TT-Toughpower 850W
    MOB: GA - 965p-DS4........................Ram: hmmm
    Grafik: XFX 8800 GTX.......................Desktop: G7 mus og G15 Kb fra Logitech
    Chase: Silverstone T07................Skærm: Fuj-Siem L22W3 22" Widescreen LCD
    Cpukøler: Zalman CNP s9700 led....HDplads: 4 tb
    [/SIZE]

  • Jeg kan ellers også varmt anbefale Antec SOLO (sort/sølv og uden PSU) og Antec P150 (hvidt/sølv og med super PSU).

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Antec P182 Se helt klart!


    Jeg har selv P180 (ny udgave) og jeg tror den eneste forskel fra mit til dit er farven.


    Anyways, det er KANOOONT!


    Forskellen på p180 og p182 er kabelføringen fra PSU er på bagsiden af MBtray (genialt!). Ydre mere er der lavet huller til vandkøling og desuden kan de 2 bagerste blæsere nu justeres udefra.


    Der er et par flere features men nice, det er det :)


    Vh Steew :)

  • betragt sprox som om han var spacetung

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

    Rettet en gang, sidst af neiro ().