Antec New solutions 6000

  • Hej Tweakers.


    Jeg står og skal bruge et nyt kabinet og har fundet dette på Edbpriser.
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=230550


    Så vidt jeg ved er antec kendt for at lave gode kabinetter og dette tiltaler mig størrelses og prismæssigt.


    Lige nu har jeg en shg case til 300 kr. men jeg synes det er syndt for mit core duo 2 system at det skal sidde i det.


    Hvad er jeres vurdering, burde jeg finde noget andet?

  • Diskret, men med et par kabinet blæserer fordi systemet står i et skab hvor der ikke er verdens bedste udluftning.. Disse er nødvendige fordi systemet kører 2 * 3 ghz.

  • Ellers kan du købe et antec P182, det ser skide godt ud! også er det, det kabinet med det bedste airflow lige pw (: også er det også meget lydløst

    Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.5 @ Cooler Master Hyper TX3
    Gigabyte P35-DS3
    Inno3D 8800GTS 320MB @ stock cooler
    2x 1GB Corsair TwinX PC6400 4-4-4-12
    OCZ PowerStream SLI-Ready 600W
    WD 250GB 7200rpm 16mb
    Antec P182


  • Hvis det skal være i det prisområde tror jeg ikke du kan finde noget der er bedre. Men hvor meget vil du give for et nyt kabinet?


    Mvh Stubkier

  • mener shg har nogle til at stå eller så har fønix computere nogle.


    men vis du vil gå efter det helt store så vil jeg vælge silverstone. de laver rigtig flotte kabinetter med masse af plads og de er meget diskrete men oser stadig af kvali

  • Det skal være midi tower til ca. 700 kr. maks.


    Så mulighederne er ikke alverden. Det er vigtigt det ikke er tyndt blik og der kan laves godt airflow med blæsere.

  • det 6a21 kabinet for compucase er et godt køb. den har et virkelig godt air flow med 2* 120 mm kabinet blæsere.
    kan virkelig holde temperaturen nede i min pc
    og kabinettet er lavet af noget godt gods 0,8 mm stel så det vejer godt og kan holde til noget