Ny printer

  • Hej


    Kan i anbefale en ny printer til et stort udskrift behov, især farver.. blækpatroner må gerne være nogle der kan skaffes for penge, og gerne kunne udskrive på dvd/cd


    på forhånd tak

  • Quote

    Originally posted by multix
    Hej


    Kan i anbefale en ny printer til et stort udskrift behov, især farver.. blækpatroner må gerne være nogle der kan skaffes for penge, og gerne kunne udskrive på dvd/cd


    på forhånd tak


    Er farverne fotos, grafik eller farvet tekst. Hvis det er fotos så er Canon Pixma 5300 et oplagt valgt.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Mine forældre har haft en Brother MFC 315C (tror jeg den hedder), en multimaskine fordi de også skal have fax. Den var meget langsom, selv ved ren tekst, og udprintene blev ikke særlig pæne i forhold til så mange andre printere.
    Efter den blev brændt af i et lynnedslag købte de en anden Brother da de havde en masse blækpatroner i overskud. Mener det er MFC 425 CN. Og den opfører sig på samme måde. Langsom og ikke særlig overbevisende udskrifter.


    Jeg ved ikke om det bare gælder multimaskinerne, men det er ihvertfald nok til at jeg ikke har lyst til brother. Der findes efter min mening langt bedre alternativer.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Rasmus_yamaha
    ville selv vælge en brother printer. både fordi at de skriver ud i kanon god farve kvallitet og fordi at de skriver ud meget meget hurtigt


    For øvrigt din signatur er ALT for stor. Den må max være 150 pixels høj. Læs reglerne for tweak.dk her


    Quote

    5. Signatur regler
    Maxstørrelsen for en signatur er :
    650 x 150 pixel
    Billede og tekst må gerne kombineres, den samlede størrelse på hele signaturen må bare ikke overskride hvad der svarer til 650x150 pixel.
    Vi ønsker samtidig ingen animationer og ingen smileys af nogen art i signaturer. Dette gør forummet uoverskueligt og forvirrende.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • Ingen grund til alle de udråbs tegn, vi kan skam godt læse alligevel. Og som dna skriver, så tag lige og læs vores regler igennem.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm